Ik ben 8 weken zwanger en heb buikpijn, soort ongi pijn, onderin. Daarnaast had ik net ineens bruin slijm verlies. Dit heb ik niet eerder gehad en natuurlijk op alle fora en website zitten zoeken of het normaal is. De meningen zijn nogal verdeeld merk ik...of oud bloed of beginnende miskraam..dus heb ik de ha gebeld en kan ik vanmiddag langskomen. Ik heb nog geen scans gehad, omdat ze dat in ierland pas met 20 weken doen. Nu is de kans groot dat ik vanmiddag wel doorgestuurd word en misschien toch een eerste scan krijg...ik hoop zo dat alles goed is Nou geloof ik niet dat hier echt een vraag instond, maar ik probeer mezelf wat gerust te stellen en mijn hart te luchten, is toch beter dat nerveus tot kwart voor 4 moeten wachten Wat zijn jullie ervaringen?
ze zei dat het een dreigende miskraam is, ik heb nu 50/50 kans op een miskraam en ik moet naar bed. Ik mag niet naar mijn werk en mag niets doen. Niet echt tactisch hoor, eerst zeggen een dreigende miskraam en dan zeggen dat niet perse mis hoeft te gaan. Zou handiger zijn als ze dat andersom brengen. Wel een brief mee voor het ziekenhuis, als er meer afscheiding komt en de ongi pijn aanhoud of erger word moet ik daar direct heen. We zien dus wel :s Ik ga maar naar bed..
He meid, wat vervelend. Wat gek trouwens, dat je in Ierland pas een echo krijgt met 20 weken. Waarom is dat dan? Verder wil ik je veel sterkte wensen!