HELLP lotgenoten gezocht

Discussie in 'De bevalling' gestart door Baibey, 2 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Ik lig nu in het zkh na ernstige complicaties. Ik had het HELLP syndroom. Mijn baby en ik hebben het ter nauwernood overleefd. Ik wil graag weten of er meerdere mensen zijn die HELLP complicaties hebben gehad. Wil er graag over schrijven.

2. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Wat is hellp?

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb hellp gehad. Mijn dochter is met 30+6 gehaald en heeft er behalve zwakke longen helemaal niets aan overgehouden. Ze is nu zeven.
    Ook wij hebben samen op het randje gezeten.

Heftig is het he. Sowieso al om te bevallen maar op deze manier helemaal. Trek je het wel?

4. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Lang verhaal haha, Google geeft het antwoord ;)

5. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Wat fijn dat je dochter het zo goed doet! Ik vind het zeker heftig maar trek het wel. Ons meisje doet het echt zo goed dat we ons om haar geen zorgen hoeven te maken. Met mij gaat het elke dag een stukje beter en dat houdt de moed er in. Het ergste vind ik dat ik haar pas ontmoet heb toen ze al 22 uur oud was omdat ik te ziek was. Ik schrijf wel in een dagboek, ik hoop het zo een beetje te kunnen verwerken.

6. willow23

willow23 Niet meer actief

Ik heb bij ons eerste kindje hellp gehad helaas is hij hierdoor overleden...

heel veel sterkte voor jullie hellp is echt super heftig...

7. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Jeetje Willow, geen woorden voor. Ik besef me steeds meer hoeveel 'geluk' we hebben gehad. Ik zei gister tegen mijn vriend, toen ik voor het eerst had gelezen wat hellp is, wat ik had is echt net best he schat. Het verdriet op zijn gezicht sprak boekdelen. Pfff :(

8. willow23

willow23 Niet meer actief

pff meid het is ook heel heftig.....praat er wel veel over hoor!

dikke knuffel

9. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Thanx, ga ik doen!
    X

Deel Deze Pagina