Aanstaande donderdag word ik op mijn uitgerekende datum ingeleid. Ik verlies namelijk al een paar weken bloed waarvan de hoeveelheid gelijk is aan een menstruatie en ze kunnen niet verklaren waar het vandaan komt. Met de kleine gaat het goed, placenta ziet er ook prima uit. In eerste instantie was het ziekenhuis van plan mij overtijd te laten gaan maar ik had daar geen goed gevoel bij omdat ik Zo'n 2 jaar geleden ben gecuretteerd ivm een miskraam, hierbij zijn ze vergeten mijn placenta te verwijderen waardoor ik een week later weer in het ziekenhuis lag en geopereerd moest worden. Eerder was ik twee x naar huis gestuurd omdat ze dachten dat het een bloedpropje was. Het bloedverlies maakt me gewoon zo onzeker en gelukkig willen de artsen nu een handje helpen. Zijn er meer dames die hier last van hebben gehad? En wat is jullie ervaring betreft inleiden?
Ik heb wel bloedverlies gehad met 37 weken. Het was hier ook net zoveel als een flinke menstruatie en met stolsels. Ben toen ook opgenomen geweest en ik mocht na 4 dagen weer naar huis omdat zowel met mij als met de kleine alles goed was. Ze hadden geen idee waar het bloed vandaan kwam. Uiteindelijk ben ik de dag nadat ik thuiskwam bevallen, dus inleiden was niet nodig.