daar krijg je toch van die wax voor mij kan je erop doen om iets minder scherp te maken, dat kan ik me herinneren van vroeger.. en ja in het begin was het aardig gevoelig, ook als ze net strak hadden gesteld..
Die was heb ik idd ook gekregen, samen met nog een heel verzorgingspakket aan borsteltjes om tussen de blokjes schoon te maken. Gelukkig heb ik het tnt nog niet nodig, ik voel gelukkig geen scherpe randjes.
ik had een losse beugel en daar deed het ook zoveel pijn mee. S'nachts smeet ik dat (dure!) ding in mijn slaap altijd naar de andere kant van de slaapkamer de eerste dagen. Ben blij dat ik er vanaf ben..
Mag ik vragen waarom sommige dames op latere leeftijd pas kiezen voor een beugel en waarom jullie dit dus niet voor jullie 18e hebben gedaan??? Ben daar heel benieuwd naar eigenlijk...
ik wil het ook heel graag. ik heb vroeger een beugel gehad. tot mijn 17e. overdag hoefde ik geen beugel meer maar ik moest nog 2 jaar lang de beugel s nachts dragen. Dat heb ik niet gedaan. 1 nacht in de week ofzo en toen kreeg ik em al niet meer in. stom! nu staat mn ondergebit scheef. ik wil die heel graag weer recht. zal mijn verzekering ook eens bellen, ben wel benieuwd.
Ik heb vanaf m'n 12de tot m'n 16de een beugel gehad. Begon met een kaakbeugel toen een blokjes beugel en later zo'n standaard ding.. En nadat ik klaar was met de beugels kreeg ik een spalkje achter de tanden zodat t niet zou verschuiven.. Op m'n 20ste stond alles weer scheef en naar voren... Dus ben op m'n 26ste weer opnieuw begonnen met een beugel.. Deze heb ik een jaar gehad en hoefde alleen de consulten te betalen de rest was garantie.. De pijn is de 1ste dagen even vervelend maar daarna verneem je er niks meer van.. Mocht de pijn wel langer aanhouden dan kun je altijd even bellen met de ortho..