Sinds gisteren ineens koorts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nicky1973, 14 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Sinds gisterochtend heeft mijn zoontje van negen maanden ineens koorts tussen de 38,5 en 39,5. Wat zou dit kunnen zijn ? Hij heeft een beetje last van luieruitslag, maar voor de rest geen bijzonderheden. Zouden het tandjes kunnen zijn of heeft iemand een ander idee of andere ervaring ?:(

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Tandjes zou heel goed kunnen natuurlijk, vaak zie je dit ook wel aan de billetjes doordat ze vaak ook wel spuitluiers hebben. Nog andere dingen die je op vallen? En anders wellicht gewoon een virusje?

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hij heeft veel poepluiers, beetje waterig, hierdoor komt ook de luieruitslag denk ik. Verder geen bijzonderheden. Bij de eerste twee tandjes had hij geen koorts, vandaar dat ik het verband niet leg met tandjes.

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ja, zelf hier natuurlijk geen tandjes nog, maar op mijn werk was dit wel vaak een teken, koorts, spuitluiers en rode billen. En ze hoeven natuurlijk niet iedere keer hetzelfde te reageren :) Zie je al wat zitten? Of voel je iets?

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

Kan vanalles zijn van tandjes tot buikgriep.

Even aan kijk is het woensdag nog niet over bellen naar de ha. Enals het nodig is een zetpil

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier wijst koorts boven de 39° op een oorontsteking oid, alleszins tijd voor antibiotica. Maar dat is bij elk kind anders...

7. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik voel nog niets en zie ook niets. Maar in de vakantie, had hij ineens anderhalve tand, dus kan hard gaan!:D

8. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik kijk het vandaag en morgen nog even aan idd, anders ga ik naar de huisarts. Vandaag lijkt het wat beter te gaan.
    Bedankt voor je reactie.

Deel Deze Pagina