Ik heb sinds een week veel harde buiken misselijkheid ongesteldheidskrampen en melkverlies s nachts Vandaag 37.4... ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Heel herkenbaar, ben nu 37 weken en 5 dagen. Mijn eerste kind, en vanaf de 36ste week behoorlijk vaak krampen, steken en harde buiken. Aangezien het al eventjes duurt, heb ik niet het idee dat het nu 1-2-3 gebeurd. Maar, wie weet...
De krampen kunnen voorweeen zijn en de melk die je verliest is normaal. Dit had ik al vanaf 30 weken zwangerschap Blijft wel spannend!!
Ja het hoort bij het termijn he ik hoop ook dat beebje snel komt, maar het zal wel ff duren waarschijnlijk... Ben benieuwd wie hier het eerste is
Het is mn tweede kindje. Ik heb eergister aan de monitor gelegen met harde buiken die piekte tot 100.. heeft helaas maar een vingertop ontsluiting opgeleverd!
Heb soms wel last van harde buiken maar niet zo extreem. Ook lekkende borsten maar voor den rest nog geen tekenen dat er iets gaat gebeuren. We wachten dus maar rustig af.
Hier vndaag 37.3, best vaak buikkrampen en/of menstruatiekrampjes. Ook 's avonds harde buiken (niet pijnlijk). Hier 2e kindje. Bij mn 1e kindje veel minder last van gehad, pas rond de 39wk. Nu al ruim n week "last" van. Lekkende borsten, geen last vn. Wel kan ik er onder de douche soms wat uitkrijgen, maar das pas 2 keer gebeurd. Hoop dat t binnenkort begint, ben de zwangerschap echt helemaal zat!
Hoewel ik best veel voor-klachten heb, en behoorlijk slecht slaap, ben ik de zwangerschap an sich eigenlijk nog niet zat. Dus als hij besluit om nog 4 weken te blijven zitten, lijkt me dat ook niet zo erg. Wat ik wel lastig vind is dat het daardoor moeilijker vooruitkijken is, dus ik leef echt met de dag.
Ik ben t helaas wel echt zat ze gaan vrijdag kijken of ik inleidbaar ben. Hoop dat t al eerder komt. Ik heb vreselijke aambeien met trombose erin.. heel naar..
Hier 35.4 (2e zwangerschap) en ook sinds een week ofzo harde buiken. Bij de eerste zwangerschap kwamen deze volgens mij wat later. Je lichaam bereid zich voor. De vorige keer zorgde dit wel al voor 3 cm ontsluiting zonder iets door te hebben verder. Bij de eerste had ik vanaf 20 weken al flink melkproductie. Nu veel minder, af en toe eens een druppie. Ik noem het niet echt voortekenen. Het is normaal dat je lichaam "oefent" voor de bevalling. En wanneer dat is, zal toch nog even een verrassing blijven
Ben het vooral zat omdat ik nog een dreumes heb rondlopen waar ik niet eens meer mee kan wandelen ofzo. Omdat ik veel minder met hem kan doen, begint zich ook meer te vervelen en meer aandacht te vragen. Ook slaap ik maar 3uurtjes per nacht. Uitslapen is er met een dreumes niet bij, hooguit overdag even een uurtje op de bank liggen. Ben echt op nu! *einde klaagzang*
Hier nu 38.5 en ook een weekje voortekenen... Menstruatie achtige krampen in mn liezen en onderrug... Ook vaker harde buiken, maar niet pijnlijk... We zijn er aan toe om ons meisje te zien, maar helaas heeft ze nu het heft in handen en moeten wij wachten totdat zij zin heeft
Dat scheelt natuurlijk veel! Ik heb ook slechte nachten, maar kan overdag met gemak doen of laten wat ik wil. Omdat ik nog geen kind rond heb lopen. Mijn energie per dag verschilt enorm. De ene moment wil ik alleen maar hangen, ben ik echt doodop. Het andere moment heb ik energie genoeg en ga ik allerlei klusjes in huis oppakken. Maar het hoeft nooit, ik kan kiezen wat ik wel of niet doe.
Hoe gaat het met de andere dames uit dit topic, meer klachten of juist alles rustig in de buiken? Ik heb net een hele slechte nacht gehad. Inmiddels heb ik wel een week of 2 dat het "rommelt", dus ik zie het niet als voorteken. Maar vermoeiend is het wel! Vannacht een heel aantal voorweeen gehad, zowel in mijn buik als rug, maar met hele grote tussenpauzen dus er is nog niks aan de hand. Wel met resultaat dat ik nu flink moe ben, dus vandaag nog maar wat bijslapen overdag.
Heb steeds meer last van harde buiken en druk in de onderbuik en liezen. Er is duidelijk wat aan het rommelen maar ja, hoe lang zal het rommelen aanhouden. @buikje123. Klinkt niet goed. Hoop dat het snel weg is. Beterschap
Hier veel harde buiken en slecht slapen, begint me nu echt op te breken. Voel me steeds minder fit. Hopelijk komt ze er snel uit.