Sinds gisteren pijn op de borst

Discussion in 'De lounge' started by Jel, Feb 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames ze is al bij de HA geweest ;) ts fijn dat je gerustgesteld bent.

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dat mag jij vinden hoor, jouw mening. Ik weet gelukkig waar ik over praat, jij niet. ;) Daarbij moet je misschien op ts reageren en niet alleen elke keer op iets wat ik zeg? ;)

@ts Fijn dat de ha je serieus nam en alles gecontroleerd heeft. Volgende niet twijfelen of een dag eroverheen laten gaan, meteen bellen. Niet aantrekken van wat andere mensen van je denken en idd wat Muis26 al zei: dokter verdient aan je, dus die niet mag niet zeuren. ;)

3. Jel

Jel Niet meer actief

Bah wat een enge verhalen. Hartfalen komt ook in onze familie voor hoor, mijn broer en vader hebben beiden een hartinfarct gehad. Dat krijg ik toch liever niet...

Ik had een poos geleden, ergens vorig jaar, ook al eens een topic geopend over dat ik hartkloppingen had. Toen heb ik ook een hartfilmpje laten maken in het ziekenhuis en alles was in orde. Het had toen te maken met stress dat ik daar hartkloppingen van kreeg. Nu is er ook wel wat stress aanwezig. Maar ik denk nu ook dat het spierpijn is wat ik voel.

@ Eef, het is een ander soort pijn als maagzuur, want ik ken die pijn wel, dat is een heel vervelende en scherpe pijn. Maar dit was anders.... Een soort druk op/rondom mijn borstbeen. In ieder geval ter hoogte daarvan. Ik hou het uiteraard wel in de gaten. Wanneer ik het toch niet vertrouw bel ik gewoon weer opnieuw de huisarts.

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Fijn om te horen meid. Ben je meteen weer een gerustgestelde. :D Hopelijk trekt de pijn snel weg! ;)

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Stress kan heel veel met je doen, daar weet ik ook helaas alles van. Als ik me slecht voel krijg ik ook hartklopping en met stress wordt het nog erger.
    Ik kreeg toen mee om anders te gaan denken en niet altijd meteen van het ergste uit te gaan en vooral vertrouwen in mezelf te hebben. Heb het echt serieus genomen en voel me sindsdien stukken beter! Misschien heb je er wat aan. :D

6. Jel

Jel Niet meer actief

Dankje nog voor je reactie.

Het is nog wel aanwezig, maar in iets mindere mate. Ik hou het nog in de gaten, maar verwacht eigenlijk niet meer dat er iets ernstigs aan de hand is.

7. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Volgende keer geen topic meer openen (scheelt ook weer een boel stress ;)) maar meteen naar je huisarts.

8. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Op verzoek van ts dicht

Share This Page