Zondagavond 20:00 uur diepvriesslagroomtaart gekocht. Daarna in de koelkast gezet, nu zit er nog 1 stukje in, kan ik dit vandaag nog eten?
nee bah! ik las dit topic en dacht dat meen je toch niet!!! weggooien hoor ( om jezelf maar even te quoten in het speklappen topic)
oh van taart kun je niet ziek worden denk je? room? zuivel? net zo bederfelijk als vlees hoor. enne wat is er mis met mijn opmerking? het zijn je eigen woorden
bot misschien niet maar vaak wel een beetje kleinerend en mensen het idee geven dat ze enorm dom zijn. maar goed dit is verder ontopic. fijne dag verder en geniet van je taart. ( of niet)
Lekker zwanger en dan bedorven taart gaan eten goed voor je kindje nu. Op de doos staat 48 wat denk je zelf
Dat staat er helemaal niet op. En wat is er mis met normaal reageren? En ik vraag het toch voor de zekerheid?
Wat is tegenwoordig mis met de zintuigen van mensen? Gewoon kijken, ruiken en proeven. Dan zelf oordelen. Vanaf afstand is niet te zien of die taart nog goed is, dus vertrouw op je eigen zintuigen.
brrr had hem gisteren al niet meer gegeten moet ik zeggen, maar ben wel voorzichtig. en volgens mij kun jij er wel ziek van worden, maar is het verder niet gevaarlijk voor de kleine in je buik....
Als het er nog goed uitziet en ruikt waarom niet? De fondanttaarten die tegenwoordig gemaakt worden kun je ook een paar dagen van eten net zoals vlaai of slagroomtaarten van de hema. Meestal max. 3 dagen mits in ijskast staat. Daarna zou ik het zelf niet meer eten. Enne vind dit ook zelf net wat anders dan vlees.
Ik persoonlijk vind dat je ook vaak hard reageert op anderen. Vandaag nog gezien in een andere topic waar je ook zo hard reageert waarom moet dat? Eigen mening prima maar zou fijn zijn als dat op een andere manier kan
Voor bijna alle versproducten kan je de regel van 2 a 3 dagen aanhouden. Zeker bij producten waar vlees, ei of zuivel in zit. Bij de bakkerij van mn man mogen ze nog wel gebak van gisteren verkopen, maar niet van eergisteren.
Oeh nee, niet meer eten hoor... bovendien is de slagroom waarschijnlijk al helemaal hard en verkleurd .... brrr. Je kunt het niet zien met het blote oog, maar de bacterien wemelen....
Geen bosje bloemen gehad vandaag?? Wat ben jij ontzettend kinderachtig zeg! Ga lekker jezelf pesten ipv andere mensen zo af te zeiken als ze iets normaals vragen. Fijne avond verder(of niet)