Mijn hcg waarde bij mijn zoontje was als volgt. 9-9-2009 ongie 21-9-2009 posi ovu test en uitraard geklust. 10-10-2009 posi bloedtest met een hcg waarde van 400 nog wat!!! tevens die avond een test gedaan en ook deze was positief!!! 16-10-2010 hcg waarde van 7000 nog wat!!!! NU BEN IK 16-3-2011 ONGIE GEWEEST. geen ovu testen gebruikt maar gewoon de natuur ze gang laten gaan. Ik vermoed dt me ovu was op 27-3-2010 gister posi bloed test via ha deze was 35 urinetest bij dokter was ook posi. maar thuis vandaag negatief!!!met de predictor gevoelige zwangerschap test. Betekend dit wat ik denk dat het betekend. Ik ben nu op de 30 ste dag van me cyclus en zou dus volgens mijn berekening dan vandaag 4 weken en 1 dag zwanger zijn. BEN zo bang dat het mis gaat, want ik heb zo raar voorgevoel!!! Zou het hormoon gewoon nog te laag zijn omat het nog zo pril is of betekend dit een miskraam!!!! graag jullie ervarigen meninegen of reacties??
Hallo Mamavand. Een zwangerschapstest geeft bij ongeveer 50 HCG positief aan. Dus ik denk een prille zwangerschap. Er is nog geen reden om aan te nemen dat het niet goed zou zijn. Groetjes Ineke.