Iemand hier ervaring? Ik heb sinds gisterenmiddag (zondag) al pijnlijke harde buiken/ voorweeen. Sommigen doen echt gemeen zeer en sommigen vallen mee en hoef ik alleen maar even te zuchten. Ze komen ongeveer om de 5 min, soms korter soms langer. Vannacht om 1.00 nam de pijn gelukkig wat af en heb ik nog wel kunnen slapen, dus ga er niet vanuit dat het het echte werk is, maar vandaag blijft het wel de hele dag doorgaan. Moet ik dit maar gewoon afwachten of zou dit ook wel eens over kunnen gaan naar echte weeën? Ik ben er echt moe van!
het kan door zetten naar echte weeen. kan ook stoppen en dat je er een tijdje geen last meer van hebt. ik loop hier ook al een tijdje mee. dan weer voorweeen, dan weer niets.... zegt dus niets...
Het kan overgaan in het échte werk, maar het kan ook nog wel twee duren hoor! Ik liep met beide zwangerschappen al vanaf week 30 met voorweeën. Als je zeker wil weten of het voorweeën zijn of niet kan je het beste een warme douche nemen. Als het ophoudt zijn het voorweeën, blijft het doorgaan dan zijn het echte weeën....
Hier is het overgegaan in echte weeën. Ik had zondag (39w) de eerste keer echte pijnlijke voorweeën. Ze kwamen ook om de 3 à 5 min. En moest ze ook echt wegzuchten enz. Maar dit is toen gestopt na een uurtje. Op zaterdag (39+6) begon het weer zoals zondag. Alleen stopte dit niet na een uurtje en werd het enkel pijnlijker. Om 13u binnen gegaan in het ziekenhuis (begin voorweeën vanaf 10.30u). En om 00.02u op 40w ben ik bevallen. Hier is het dus uiteindelijk uitgedraaid in een bevalling . Hoop voor jou dat het ook doorzet! Succes!
Ja douchen en bad heb ik al gedaan, 2x inmiddels zelfs maar hij blijft doorgaan en wordt niet minder, maar ook niet erger daarom vind ik het zo lastig in te schatten. Eerder ook wel voorweeen maar die waren minder pijnlijk en hielden vaak ma een paar uur op.
hoe lang duren ze? als ze langer dan 40 sec duren kunnen het ook weeen zijn. vriendinnetje van mij heeft op0 die manier die jij beschrijft 10 cm ontsluiting gekregen vk was nog aar net op tijd bij haar
Ik heb al twee weken voorweeen; vooral 's avonds en 's nachts. Erg vermoeiend, want ik slaap er nauwelijks door. Ik heb een paar keer gedacht: nu zet het door. Maar helaas...de kleine zit er nog steeds Mijn lijf is duidelijk in de voorbereiding, maar bevallen ho maar.
Ook zo handig, ze duren meestal 50sec. Dus ook weer net niet echt een minuut. Sjonge dat zou wat zijn ja als je zo 10cm krijgt.
Hier ookal voorweeen die erg pijnelijk zijn. Donderdag op vrijdag nacht om de 3 minuten en hielden 40 sec aan. Heeft 4 uur lang geduurt ik was kapot