Vanmorgen een 2e echo gehad. En alles was goed! Ik was ergens weer een beetje bang dat het niet allemaal goed zou zijn omdat ik niet echt meer heel veel last heb van mijn borsten, maar ik zag meteen een veel grotere vruchtzak als 2.5 week geleden. En het hartje klopte ook nog steeds super goed. De gynaecoloog was erg tevreden. Het hartje klopt sterk en snel. En ik lig helemaal op termijn. Ben vandaag 8+2 en uitgerekende datum is 5 juli. Pffff...ben zo opgelucht!!! Na alle ellende van de afgelopen bijna 2 jaar nu eindelijk goed...over 1.5 week mag ik weer terug voor een echo. Heb er al meer vertrouwen in, alhoewel het natuurlijk altijd wel spannend blijft ik moest het even kwijt!
We hebben het aan de directe familie, ouders en broers/zus al verteld. Zeker na deze echo konden we onze mond echt niet meer houden. De ouders wisten het al, broers/zus wilden we het met sinterklaas vertellen, maar das dus mislukt...
Gefeliciteerd ! Wel spannend he Ben zelf vandaag 8+1 en gisteren onze eerste echo gehad ! Gaf mij ook inderdaad een zekerder gevoel. Hihi! van het vertellen herken ik ook enorm. Zo moeilijk om het stil te houden xD