ik ben nu een aantal maanden an het temperaturen maar deze maand is het echt heel raar na mijn eisprong zakt de temperatuur normaal gesproken maar deze maand schommeld mijn temp heel erg. dit zijn me temperaturen van dec. en jan. na mijn ovulatie dec dag 1 37 jan dag 1 37,2 dag 2 36,8 dag 2 37,2 dag 3 36,8 dag 3 36,8 dag 4 36,9 dag 4 36,9 dag 5 37 dag 5 37,1 dag 6 36,9 dag 6 37,4 dag 7 36,9 dag 7 36,9 dag 8 37 dag 8 37,3 dag 9 37 dag 9 36,9 dag 10 37,1 dag 10 dag 10 van junuari is 6 februari morgen dus. weet iemand wat dit kan zijn want zoals ik nu zie is het een tweede stijging. graag hoor ik van jullie groetjes
Temp jij 2x per dag? Als dat zo is, niet doen. Alleen 's ochtends als je wakker word direct even tempen. 's Avonds is het zo verschillend dat het niet betrouwbaar is. Net onder de douche gestaan, op de bank gehangen, gesport etc etc kan veel verschil uitmaken.
nee ik temperatuur altijd 1 keer per dag en altijd s'ochtend om half 7 nooit s'avonds en zeker geen 2 keer per dag wat hier boven staat is voor dec en januari na mijn eisprong. bedankt voor de info
Sylly, Is het misschien een idee om je temp bij te houden op Fertility Friend? Dan krijg je een mooi grafiekje, en die kun je aan iedereen hier laten zien (zie mijn onderschrift). Het is wel allemaal in het Engels, dus weet niet of je daar moeite mee hebt... Maar je kunt je gratis aanmelden enzo! En da's heel wat duidelijker als gewoon de temperaturen opgeschreven eerlijkgezegd Ennuh, over gekke temp gesproken... Bekijk mijn kaartje maar eens voor de lol.. Dag 35 had ik eigenlijk ongi moeten worden naar mijn weten, maar ben het nogsteeds niet. En die schommelt ook en zit ook best hoog! Veel succes meis!