Missionaris (goed gespeld?) zou het allerbeste standje zijn, maar aan de andere kant is "voor het zingen de kerk uitgaan" abosluut de slechtste anti conceptie methode en dat is niet voor niets.Dus uiteindelijk moet het standje denk ik wel heel apart zijn wil je niet zwanger kunnen raken.
Oke mooi dan zullen we die is uit gaan voeren hihi. We variëren nog al maar willen natuurlijk wel de beste op het juiste moment. En we gaan natuurlijk niet voor het zingen de kerk uit want we gaan juist voor de jackpot!
Klopt. Op die manier komt je vent niet het diepst maar heb je de minste kans dat het er meteen weer uitloopt of een stukje terugzakt.
heb al verschillende tips gezien: -missionaris -heupen een kwartier omhoog -randjesfiets techniek(zelf klaarkomen nadat de man is gekomen) -flossen -ijs is slecht voor een innesteling - paracetamol is goed voor de doorbloeding van de baarmoeder wat de innesteling bevordert iemand verder nog tips?
Goed. Ik eet geen ijs meer.. Ik las wel eens iets over koude voeten, vorige maand begonnen met een kruik tussen mijn voeten tijdens slapen. En die paracetamol? Ik weet wel bij een stollingsafwijking kun je kinderaspirine gebruiken.
ja kinderasperines zijn het maar die heb ik niet in huis dus dan maar een gewone paracetamol schijnt beter voor de doorbloeding te zijn die van de koude voeten ken ik niet?
Weet ook niet of het waar is hoor, maar baadt het niet dan schaadt het niet Neem je elke dag paracetamol?
Paracetamol helpt daar niet voor paracetamol is niet bloedverdunnend, daarvoor zou je toch echt asprine (Acetylsalicylzuur) moeten hebben