Hey allemaal, Ik heb nog een vraagje Een vrouwtje hier in de buurt heeft een maxi cosi waarbij je de rugleuning in verschillende standen kan zetten weet iemand welke dit is ? Het is net zo 1tje als de maxi cosi cabrio dus weet iemand welke dit is please ??? Liefs debbie
kan dat bij de cabrio? da's handig zeg!! ik heb de mc-citi, net 'n ouder model dus. wel handig dat de mc cabrio dat heeft!
Ik heb een maxi cosi cabrio en dacht niet dat die dat kon. Of ben ik nu zo dom, dat ik het niet door heb?
niet de rug leuning kan verzet worden wel de diepte van de zit je heb tot 3 mnd een minder diepe zit dat zit onder de maxi dat is een hendel die je om kan zetten heb de cabrio ook zelf nl maar verzetten van rugleuning heb ik nog nooit van gehoord maar idd debbie even langs wippen en aanbellen en vragen dat is de makkelijkste manier sucses
De mc kan in twee standen; een voor als de baby heel klein is, een voor wat later als de baby wat "dieper" in de mc moet. In de bijgeleverde gebruiksaanwijzing (achterin de mc) kun je hier alles over lezen. Succes