Hallo, Is je eisprong altijd 14 dagen na je eerst of laatste dag van de menstruatie in mijn banner staat dat langer duurt dan 14 dagen ?? X
het moment van de eisprong is afhankelijk van de lengte van je cyclus. is je cyclus 28 dagen dan heb je rond dag 14 je eisprong...is je cyclus 37 dagen dan heb je rond dag 21 je eisprong. De eisprong is gemiddeld 14-16 dagen vóór je menstruatie Dag 1 van ongesteldheid, daar moet je vandaan tellen.
hoe lang was je eerste ronde? Dan moet je daar in eerste instantie van uitgaan. je merkt het ook wel aan je lichaam als je eitje eraan komt of er is, dan krijg je meer slijmvorming van beneden, dat voelt dat wat glibberig aan.
dan had je een cyclus van 30 dagen 30-14= 16 Je kunt dan ongeveer op dag 16 je eisprong verwachten. kan paar dagen eerder/ later zijn. je zit nu op dag 11 van je cyclus. Ook kan je cyclus nu langer zijn, maar hou je lijf gewoon goed in de gaten.
ik merk vaak dat de eisprong komt, dat ik last heb van steken in mn buik en vanaf de eisprong tot aan mijn ongesteldheid heb ik last van pijnlijk gezwollen borsten, dat ha ik meteen al vanaf de 1ste x ongesteld nadat ik gestopt ben met de pil. voor iedereen is dit anders, inderdaad goed luisteren naar je lichaam.
Dankjewel voor jullie reacties ik ga mijn lichaam goed in de gaten houden. Ik had mijn cyclus wel verkeerd berekent dan ff de goede banner gemaakt nu. Hopelijk ga ik het ook voelen/merken.
Vervelend dat jij je eisprong niet voelt. Ik voel mijn eisprong zeer goed, zeer pijnlijk gevoel in mijn linkeronderbuik. Gek genoeg voel ik in de tijd voor mijn eisprong ook al vreemde dingen in mijn onderbuik. Is het bij jullie ook altijd aan 1 kant? Ik voel de pijn altijd links. Is het nou zo dat je voor of na het beginnen van de pijn het beste kunt vrijen? Zit nu in ronde 2. Ben in december 2011 gestopt met de pil en vorige maand cyclus gehad van 29 dagen..