Hallo, Ik heb even een korte vraag en hoop dat iemand de verloskundige hem kan beantwoorden! Sinds afgelopen vrijdag ben ik met de pil gestopt! Gisteren heb ik helderrood bloedverlies gehad. Vanmorgen was het meer bruinig slijm en niet meer rood. Kan ik gister nu als mijn 1e menstruatiedag rekenen? Ik heb wel de symptonen die ik altijd heb als ik ongesteld wordt. Pijnlijke borsten en last van mijn onderrug! Ook weet ik nu natuurlijk mijn cyclus niet meer doordat ik vanaf mijn 15e de pil heb gebruikt. Ik ben maar uit gegaan van 28 dagen, omdat ik dat voor de pil ook altijd had! Kan ik er dan van uit gaan dat ik over ongeveer 13 dagen een eitje krijg Hoop dat mijn beantwoord wordt en alvast bedankt!
hoi, je kunt gisteren dan als edlm rekenen ja. Je kunt uitgaan van 28 dagen maar het is dr vraag of je cyclus alweer zo snel zo regelmatig is. Ook weet je niet zeker of er een eisprong komt in de eerstkomende maanden. Maar ga er maar wel van uit, want het kan wel! Lees eens het artikel bovenaan deze site, over stoppen met de pil. Mirjam
Oke zal ik doen bedankt! En het is inderdaad mijn 1e menstrautiedag, want het is nu alweer een normale menstruatie