't Is nou niet dat ik het zo mega druk heb hoor maar 't is met name erg praktisch... boodschappen thuis laten bezorgen!! Zo handig! Het is wel wat duurder doordat het alleen bij AH kan en de bezorgkosten maar dat weegt niet op tegen de tijdwinst die ik maak. Maken jullie er ook wel eens gebruik van?
Sinds mijn zwangerschap (lijkt al eeuwen geleden) mocht ik niet meer zwaar tillen en zijn we begonnen met de boodschappen thuis te laten bezorgen. Ik ga nog wel zelf naar de winkel maar binnen twee uur staan ze bij mij in de keuken GRATIS. Super service en nu met de kleine helemaal geweldig. Moet wel even vermelden dat we in het buitenland wonen en dat dat hier de gewoonste zaak van de wereld is ... erg fijn drie hoog zonder lift!!! Dus ja ik maak er dankbaar gebruik van.
Ik heb het wel een paar keer gedaan, vond het vooral handig als je veel zware dingen nodig hebt. Maar tijdsbesparing? Het viel me juist zo tegen dat ik alsnog bijna een uur bezig was of zo. Had ik net zo goed ff naar de appie kunnen lopen. Of is dit een kwestie van wennen aan de webshop en gaat het vanzelf sneller? Ikvond het ook jammer dat ze niet alles in het assortiment hadden bij Albert, miste nog een paar favorieten! Maar verder is het wel luxe hoor!!!!
Scheelt me altijd heel veel geld omdat ik niet allemaal overbodige dingen in mijn wagen kieper! Ik vind het ideaal!
Ik zou willen dat ze hier bezorgen!!! Met een tweeling kun je dus niet op je gemakje je grote boodschappen doen... Maar helaas, tot op heden nog geen mogelijkheid
Ja ik liet het tijdens het einde van mijn zwangerschap elke keer bezorgen. Nu even niet meer, heb nog verlof en doe nu een paar keer per week boodschappen maar als ik straks weer aan het werk ben ga ik het denk ik weer lekker laten bezorgen, supermakkelijk!
O ja hoor doe ik hee regelmatig, ik werk 4 dagen en mijn man 5 dus ik wil geen tijd spenderen aan boodschappen doen, net als schoonmaken daar heb ik ook een hulp voor: heerlijk!!!
Albert = ideaal! Om de 3 weken laat ik een heleboel bezorgen. Alleen verse groente enzo werkt niet echt, dat is bijna altijd al niet lekker meer. Het voordeel is - naast het gemak - dat ik mn oude (online) boodschappenlijstjes afloop en zo nooit dingen vergeet (en ook niet echt in de verleiding kom om extra snacks te kopen).