Boodschappen bezorgen, wie nog meer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Barocky, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barocky

Barocky Actief lid

27 apr 2009
    160
    0
    0
    't Is nou niet dat ik het zo mega druk heb hoor maar 't is met name erg praktisch... boodschappen thuis laten bezorgen!! Zo handig!

Het is wel wat duurder doordat het alleen bij AH kan en de bezorgkosten maar dat weegt niet op tegen de tijdwinst die ik maak.

Maken jullie er ook wel eens gebruik van?

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Sinds mijn zwangerschap (lijkt al eeuwen geleden) mocht ik niet meer zwaar tillen en zijn we begonnen met de boodschappen thuis te laten bezorgen. Ik ga nog wel zelf naar de winkel maar binnen twee uur staan ze bij mij in de keuken GRATIS. Super service en nu met de kleine helemaal geweldig. Moet wel even vermelden dat we in het buitenland wonen en dat dat hier de gewoonste zaak van de wereld is ... erg fijn drie hoog zonder lift!!! Dus ja ik maak er dankbaar gebruik van.

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nee nog nooit gedaan met boodschappen
    wel met vele andee dingen online kopen

4. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ik heb het wel een paar keer gedaan, vond het vooral handig als je veel zware dingen nodig hebt. Maar tijdsbesparing? Het viel me juist zo tegen dat ik alsnog bijna een uur bezig was of zo. Had ik net zo goed ff naar de appie kunnen lopen. Of is dit een kwestie van wennen aan de webshop en gaat het vanzelf sneller? Ikvond het ook jammer dat ze niet alles in het assortiment hadden bij Albert, miste nog een paar favorieten!
    Maar verder is het wel luxe hoor!!!!

5. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Scheelt me altijd heel veel geld omdat ik niet allemaal overbodige dingen in mijn wagen kieper! Ik vind het ideaal!

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik zou willen dat ze hier bezorgen!!! Met een tweeling kun je dus niet op je gemakje je grote boodschappen doen... Maar helaas, tot op heden nog geen mogelijkheid :(

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja ik liet het tijdens het einde van mijn zwangerschap elke keer bezorgen.
    Nu even niet meer, heb nog verlof en doe nu een paar keer per week boodschappen maar als ik straks weer aan het werk ben ga ik het denk ik weer lekker laten bezorgen, supermakkelijk! :)

8. Maria74

Maria74 Niet meer actief

O ja hoor doe ik hee regelmatig, ik werk 4 dagen en mijn man 5 dus ik wil geen tijd spenderen aan boodschappen doen, net als schoonmaken daar heb ik ook een hulp voor: heerlijk!!!

9. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Albert = ideaal! Om de 3 weken laat ik een heleboel bezorgen. Alleen verse groente enzo werkt niet echt, dat is bijna altijd al niet lekker meer. Het voordeel is - naast het gemak - dat ik mn oude (online) boodschappenlijstjes afloop en zo nooit dingen vergeet (en ook niet echt in de verleiding kom om extra snacks te kopen).

Deel Deze Pagina