Sinds maandag constant rommelende buik

Discussie in 'De bevalling' gestart door Daily89, 6 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daily89

Daily89 Lid

27 okt 2017
    26
    19
    3
    Vrouw
    Hallo dames,
    Ik ben vandaag 36 weken zwanger, volgende week vrijdag sta ik ingepland om ingeleid te worden ivm antistoffen. Sinds zondag op maandag nacht heb ik constant menstruatie achtige krampen, ik heb toen maandagavond uiteindelijk maar eens met het ziekenhuis gebeld en voor de zekerheid hebben ze me toen laten komen. Ze hebben toen gekeken of die krampen kwamen van een blaasontsteking en dat was niet zo, de gynaecoloog kon toen zien dat mijn baarmoedermond aan het verstrijken was en er was al ietsje ontsluiting aan het ontstaan. Nu zijn die krampen sinds maandag niet echt meer weg gegaan en lijken ze zelfs iets pijnlijker te zijn geworden. Als ik bel moet ik eigenlijk altijd meteen naar het ziekenhuis komen. Ik vraag me af wat jullie me aanraden, het nog even aan te kijken of er iets veranderd, of toch maar weer bellen en het dus weer laten onderzoeken? Kindje beweegt overigens super veel nog steeds, die heeft nergens last van. Woensdag is zij nog helemaal onderzocht met de echo. Ik voel me iedere keer zo'n zeurkous als ik naar het ziekenhuis kom en er blijkt niks aan de hand te zijn en ben bang dat die krampen er gewoon bij horen en dat het allemaal gewoon nog hetzelfde is als maandag.... wat denken jullie?
    (Ivm die antistoffen heb ik iedere woensdag een echo en controle in het ziekenhuis dus afwachten tot woensdag is misschien ook nog een optie...)

2. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Hoi Hoi,
    Ik heb het ook al een week (40+2 vandaag).

Ik dénk dat het voorween zijn die de boel rijp maken.
    Even voor de duidelijkheid, mocht de bevalling uit het niets beginnen, moet jij dan antibiotica of iets krijgen?

Je zou het even kunnen timen. Zit er regelmaat in? Hoe lang duurt zo'n kramp?

3. Daily89

Daily89 Lid

27 okt 2017
    26
    19
    3
    Vrouw
    Hey,
    Nee als de bevalling zou beginnen hoef ik helemaal niks te krijgen. Ik moet wel in het ziekenhuis bevallen omdat de kinderarts de baby direct in de gaten moet houden om te zien of zij geen last heeft van de antistoffen in de vorm van vocht vasthouden en bloedarmoede maar dat wordt dus ook met die wekelijkse echo's in de gaten gehouden

4. Daily89

Daily89 Lid

27 okt 2017
    26
    19
    3
    Vrouw
    Ow en er zit geen regelmaat in, het is eigenlijk meer constant aanwezig dan dat het echt komt en gaat.. er zit wel af en toe een periode in dat het niet aanwezig is dat duurt dan een uur ongeveer en de rest van de tijd is het er gewoon de hele tijd.

5. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Dan zou ik het gewoon even aanzien. Bij mij maakte deze krampen de boel week van onderen.

Daily89 vindt dit leuk.
  6. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je? Het klinkt wel alsof er al wat gaande is. Maar dat kan ook dagen voor de bevalling al zijn natuurlijk. Irritant he dat we dit niet zelf gewoon wat beter kunnen plannen ;)

7. Daily89

Daily89 Lid

27 okt 2017
    26
    19
    3
    Vrouw
    Op dit moment is het gewoon hetzelfde. Het rommelt maar het wordt niet erger ofzo...
    Ja! Inderdaad wel erg jammer dat we er zelf zo weinig over te zeggen hebben haha! Aan de ene kant ben ik uiteraard blij met iedere dag die ze nog blijft zitten maar ik ben ook wel ondertussen zo ongelooflijk nieuwschierig naar dr dat ik ook gewoon ergens niet meer kan wachten tot het zo ver is!!

8. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Jaa dat snap ik super goed. Het is natuurlijk beter als je tot de 37 weken komt. Al is ze nu ook al zo goed als af gelukkig.
    Heb je een goede nacht gehad?

9. Daily89

Daily89 Lid

27 okt 2017
    26
    19
    3
    Vrouw
    Ja de nacht best wel goed doorgekomen.... vanmorgen om half 5 dacht ik even dat ik weeën had maar dat was een paar keer en toen was alles weer rustig en heb ik nog een paar uurtjes kunnen slapen. ^_^

Pink06 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina