Hoi allemaal, Mijn vriend en ik proberen al meer als een jaar zwanger te worden tot nu toe nog geen resultaat... Tot aan deze maand heb ik een redelijke cyclus gehad, met hier en daar wat uitschieters. 3 dagen geleden was mijn nod en heb die dag ook sex gehad, omdat ik nog geen tekenen van beginnende menstruatie voelde. Toen we klaar waren merkte mijn vriend op dat het begonnen was en deed ik wat ik moest doen. Het rare van het hele verhaal is dat het alleen maar bij dat kleine beetje bleef... Nu heb ik nog steeds niet het idee dat het door gaat zetten, wat kan dit zijn? Sorry voor sommige ranzige details maar weet niet hoe ik het anders het beste kan omschrijven. Aangezien we al een aantal teleurstellingen hebben gehad wil ik nog niet gelijk om een test rennen. Ik hoop dat iemand dit herkent of weet wat dit kan zijn en mij gerust kan stellen...
Misschien n adertje gesprongen tijdens de seks? De enige manier van zekerheid is testen.. Je zit al na je NOD. Anders nog een paar daagjes afwachten. Ik duim voor je dat t raak is!
Bedankt voor de reactie zal idd misschien wel een gesprongen adertje zijn, we wachten het nog wel af. Kan het ook zijn dat het heel mn menstruatie was?
Ik ga op een andere site een nieuw forum openen, hier wordt bijna niet op gereageerd flora01 bedankt nogmaals voor je reactie