Hallo dames , Heb even een vraag waar ik op internet toch niet helemaal lekker uit kom ,omdat er toch zoveel verschillende dingen staan . Nu is het zo dat ik 28 april voor het laatst ongie was . ik dacht aan mijn slijm te denken dat ik rond 15 mei een eisprong had . Alleen had ik afgelopen vrijdag ineens wat bloedverlies ,echt max 2 druppels met slijm . Maar mijn buik doet al de hele week zeer,en trekkend gevoel ,nu ben ik een tijd terug geopereerd ,dus ik denk miss toch cyclus van slag ,dus vandaag naar de gyn. Alles zag er normaal uit alleen een dikbaarmoederwandslijm vlies te zien op de echo ,maar mijn baarmoeder lag er niet heel gunstig voor om alles goe dte kunnen bekijken. Ook heeft hij inwenig onderzoek gedaan , daarna werd ik door gestuurd voor het prikken van hcg en progesteron . Progesteron voor de zekerheid ,aangezien er niks van een naderend ei of net gesprongen ei was te zien verders . is er iemand die vaker hcg prikt en dus een idee heeft of dit zou kunnen kloppen met 3 dagen na de evt inestelling ??
Ik denk het ook, want mijn HCG toen ik zwanger was begon ook laag en binnen een week was het over de 200..... laat t volgende week nog maar eens prikken als je niet ongi bent, dan weet je t zeker... ik zeg zwanger!!!
9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby! Misschien heb je hier wat aan
dames ..ik ben inmiddels iest wijzer ..toch net ook al heb ik vanmorgen een bloed test gehad weer een test gedaan en een licht roze streep ..dus nu hopen dat het blijft plakken ..tnx voor de reacties zaterdag was de test nog omo wit ! maar ook niet zo vreemd ook als vrijdag de innesteling was (toen verloor ik bloed ).