Wij zijn vast aan het kijken voor kado voor dochter haar eerste verjaardag. Een pukylino of puky wutsch lijkt ons erg leuk, alleen nu de twijfel welke het verstandigste is om te kopen. Dochter is groot, met name lang (+2,5) ze gaat nu zelf staan en zet wat stapjes als we haar vasthouden, nog wel erg wankel, maar ze wil het heel graag, en de ervaring bij haar leert wat ze graag wil, gaat ze ook snel leren, dus denk dat ze binnenkort soepel gaat staan en gaat lopen langs tafel ed. Nu las ik dat de puky wutsch is voor kinderen die nog niet zelfstandig kunnen lopen en weet nog niet of ze dat over 2 maand al wel kan. Maar deze is wel hoger als de pukylino, en dit lijkt me juist wel prettig voor onze dochter. We willen ook wel graag dat ze er nog een tijdje iets aan heeft. Welke hebben jullie? Wat raden jullie aan? En zijn er mensen die een wutsch hebben gekocht terwijl het kind nog niet zelfstandig liep, kon het kind er al wel wat mee?
De ideale voorbereiding voor de loopfiets. Dankzij de pendelas wordt vooral het evenwicht getraind alsook stuur- en beenbewegingen. Geschikt voor kinderen van circa 1 ½ jaar, lichaamslengte plm 80 cm. en zonder hulp kunnen staan en lopen. Staat bij de wutch. Wij hebben de pukkylino ze speelt er niet vaak op maar raced er wel mee. Zij is nu 81 cm. Ik zou dus naar je dochters lengte kijken. Poos geleden was een jochie van ruim 3 hier die ook op de pukkylino aan t racen was. Hij zette zich af e trok zijn beentjes op haha. Voetjes sleepte wel wat op de grond.
Dochter is nu volgens onze meting 79 cm, over 2 maand dus vast wel 89 cm, alleen of ze dan zonder hulp kan kopen is nog de vraag, zou vroeg zijn...