Dames, Ik ben even benieuwd welke luiers jullie gebruiken, welke maat en hoe tevreden jullie hier over zijn. Sem heeft maat 4 van de pampers ( baby dry ) en heeft steeds vaker lekkage, ook maat 4+ helpt hier niet tegen. Vandaag dus bij de kruidvat een klein pakje maat 4+ eigen merk meegenomen om te kijken hoe dat gaat! Ben benieuwd over welke luiers jullie nou echt tevreden zijn
Hier was het met pampers ook steeds lekkage, overgestapt op etos. 4 voor overdag, 4+ voor snachts. Vind ze wat zachter dan kv luiers.
Met de pampers hadden wij ook steeds lekkage. Sinds 2 maanden zijn wij overgestapt op de lidl luiers maat 4. Scheelt in de portemonnee en ik vind ze veel fijner. Geen lekkages meer en vind de pasvorm veel beter.
Wij zijn begonnen met pampers. Toen maar 1 daarvan te klein werd, was maat 2 pampers te groot. Zijn toen die van het kruidvat gaan proberen en zijn niet meer veranderd. Momenteel zit ze in maat drie en hebben serieus pas drie ongelukjes gehad. (Eigenlijk altijd omdat we d'r spatlappen niet goed hadden gedaan ). Zeer tevreden dus en ga ook niet switchen.
Hier hetzelfde probleem met Pampers. Heb toen Etos maat 4+ geprobeerd en nergens meer last van! Die van Jumbo doen het ook top!
Hadden laatst pampers weer eens geprobeerd en idd meteen weer lekken, dus gelijk weer terug gegaan naar Kruidvat 4 Top luiers!
Met ruim een jaar en twee en half jaar alleen nog maar kruidvat gehad. Zelfde doorlekken. Beide zitten nu in maat 4+
Vanaf het begin kruidvat luiers. Bevallen prima. Had van een luiertaart pampers maar vond dat helemaal niks. Hier wel wat ongelukjes gehad maar dat ligt aan het ontlastingsprobleem van dl en niet aan de kruidvat luiers...
Overdag gebruiken wij de Etos, Kruitvat of Ah luiers. Net welke in de aanbieding zijn. Ik vind de kruitvat fijner, maar de Etos. Vind de kruidvat fijner vanwege de brede zijkanten, manlief de Etos omdat die zachter zijn. 's avonds gebruiken we de Pampers baby dry en als we op stap gaan ook. Dat zijn de enige die niet doorlekken, daar kan hij wel een paar uur mee doen. Edit; hij zit nu in maat 4+
We zijn net van Pampers maat 1 op maat 2 overgestapt als het door lekt komt dat eigenlijk altijd doordat er iets niet goed zat en is nu nog maar 4 keer voorgekomen.