Onze kleine jongen is bijna jarig. En nu vraag ik me af hoe ik het zal doen met de taart. Is het handig om 1 taart te maken en dan samen het kaarsje uit te blazen. Of is het handiger om naast de taart een cupcake met slagroom en kaarsje te doen zodat hij daar lekker mee kan knoeien en stoeien? Of zijn er andere leuke ideeën?
Ik had een taart laten maken met daarbij een meptaartje in de stijl van de gewone taart voor ons zoontje. Deze was voor hem en heeft ie heerlijk op zitten peuzelen. Geeft leuke foto's maar wel een smeerboel. Kaarsje hadden we niet, snapt ie toch nog niet op die leeftijd.
Hier had ik zelf een marsepein taart gemaakt en een fototaart besteld bij Hema. Hij heeft gewoon zelf 1 stukje taart gekregen met een kaarsje erin, deze samen uitgeblazen en dat stukje taart mocht hij lekker op eten (of uitsmeren over z'n kinderstoel).
Wij hadden een taart laten maken en als meptaart hadden we gewoon vrij grote cakejes gebakken en daarop slagroom met een kaars.
Wij hadden een rond slagroom taartje, die mocht hij zelf op eten en mee knoeien. Ik vond een fondant\marsepein taart niet zo leuk, slagroom voelt voor kinderen lekkerder aan de vingers
Wij hadden een taart laten maken (van Bumba). Er stond een kaarsje op (een 1) maar die heb ik samen met hem uitgeblazen weliswaar. Het was een taart met slagroomvulling en hij heeft hiervan gewoon een klein stukje meegegeten,
Wij hebben een taart laten maken in style van d'r geboortekaartje en d'r slaapkamer. Daarnaast een taartje van de supermarkt waarmee ze kon aanklooien