Taart 1e verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rietje88, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Onze kleine jongen is bijna jarig. En nu vraag ik me af hoe ik het zal doen met de taart. Is het handig om 1 taart te maken en dan samen het kaarsje uit te blazen. Of is het handiger om naast de taart een cupcake met slagroom en kaarsje te doen zodat hij daar lekker mee kan knoeien en stoeien? Of zijn er andere leuke ideeën?

2. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik had een taart laten maken met daarbij een meptaartje in de stijl van de gewone taart voor ons zoontje. Deze was voor hem en heeft ie heerlijk op zitten peuzelen. Geeft leuke foto's maar wel een smeerboel. Kaarsje hadden we niet, snapt ie toch nog niet op die leeftijd.

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier had ik zelf een marsepein taart gemaakt en een fototaart besteld bij Hema. Hij heeft gewoon zelf 1 stukje taart gekregen met een kaarsje erin, deze samen uitgeblazen en dat stukje taart mocht hij lekker op eten (of uitsmeren over z'n kinderstoel). :p

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wij hadden een taart laten maken en als meptaart hadden we gewoon vrij grote cakejes gebakken en daarop slagroom met een kaars.

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Wij hadden een rond slagroom taartje, die mocht hij zelf op eten en mee knoeien.
    Ik vond een fondant\marsepein taart niet zo leuk, slagroom voelt voor kinderen lekkerder aan de vingers:D

6. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Wij hadden een taart laten maken (van Bumba).
    Er stond een kaarsje op (een 1) maar die heb ik samen met hem uitgeblazen weliswaar.
    Het was een taart met slagroomvulling en hij heeft hiervan gewoon een klein stukje meegegeten,

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Wij hebben een taart laten maken in style van d'r geboortekaartje en d'r slaapkamer. Daarnaast een taartje van de supermarkt waarmee ze kon aanklooien

Deel Deze Pagina