Hi! Ik ben benieuwd of jullie dit verhaal herkennen en hoor graag jullie ervaringen. Gewoon omdat het leuk is en ik erg nieuwsgierig ben of mijn dochtertje gelijk had (we zullen het zien over een week ) Ik bracht mijn dochtertje naar bed en toen zei ze opeens: "Mama hee(ft) baby in de buik" Ik was even met stomheid geslagen en dacht even dat ik het verkeerd verstond maar toen zei ze het nog een keer en zei toen: "een jongetje". Ok.. Het kan ook helemaal niks zijn, dat ze het zomaar ergens opgepikt heeft, maar ik ben zo benieuwd; wie kent dit soort voorspellingen van kindjes en klopte het? Of juist niet?
mijn dochter heeft het een paar keer gezegd, misschien gewoon omdat ze toch wel merken dat je er mee bezig ben
Mijn jongste heeft het 1 keer gezegd dat ik een baby in mijn buik had maar dat die dood zou gaan. Een paar dagen later idd een positieve test en weer een paar dagen toch ongesteld geworden. Vond het zo bizar!
jeetje heftig vlinder! Ik hoorde wel dat mijn dochter tegen m'n schoonmoeder heeft gezegd "mama had een babytje in haar buik" Dat was 2 dagen na mijn miskraam, we hebben haar nooit verteld van mijn zwangerschap toen
Wow! Dat zijn inderdaad verhalen waar je haartjes van overeind gaan staan! Wel mooi ook, dat ze dat wisten... Bijzondere wezentjes die kinderen <3
De dochter van een goede vriendin van mij zei ook ineens uit het niets "mama ik weet dat jij een baby in je buik hebt!". Ze waren toen 3,5 jaar bezig. En ja hoor, ze bleek zwanger! Echt heel bijzonder.
Je krijgt natuurlijk twee weken cadeau, maar teruggerekend was de eerste dag van de zwangerschap van mijn zus de datum van de begrafenis van onze dochter. Toen zij even ver was als ik was toen dochter geboren werd, kregen we van de post spullen uit het ziekenhuis die kwijt waren geraakt. Als je de geboortedag en -maand van mijn nichtje omdraait, heb je de geboortedag en -maand van onze dochter. En ik was precies 1 jaar en 9 maanden na het overlijden van mijn dochter uitgerekend. Niet helemaal waar je naar zoekt, maar ik blijf het heel bijzonder vinden.
Niet meegemaakt omdat ik zelf nog geen kinderen heb. Mijn moeder heeft me laatst wel verteld dat ik vroeger een keer huilend boven aan de trap heb gezeten omdat mijn zusje was overleden. Ik ben enig kind. Ze heeft me nooit verteld of ze een miskraam heeft gehad. Ik vond het ook best raar toen ik dit hoorde.
Ja mijn dochter (2010) heeft een paar maanden voordat ik zwanger was een kadootje gemaakt voor haar 'zusje'. Toen hadden we nog niet eens besloten om ervoor te gaan. Ik werd ook al gefelicteerd op school en al En toen ik een week voor nod zat, verkondigde ze op een verjaardag dat ik een baby in m'n buik had. En ja hoor, ik was zwanger bleek en van een mooie dochter. Maar toen ze dat kadootje maakte zei ze ook nog: ja en ik krijg ook nog een broertje. Eerste een zusje en daarna een broertje Nou mijn beeld was altijd dat ik 3 kinderen zou krijgen, dus ik dacht: tuurlijk, een vierde dat wordt m echt niet. Maar goed: zie banner Maar nu ben ik toch wel heel benieuwd of er daadwerkelijk een jongetje in mijn buik zit of dat die voorspelling niet klopt.
Eppo82 doet jouw dochter ook voorspellingen voor anderen, haha Maar zonder gekkigheid; wat een bijzonder verhaal! Ik ben ook erg benieuwd of jouw spirit-medium-in-opleiding het nu ook weer bij het rechte eind heeft!
Ik denk dat ze er inmiddels overheen gegroeid is, ze was toen 4,5, volgens mij wel een leeftijd waarop veel kinderen 'iets' zien of zeggen. Maar ik had nooit gedacht dat ik vier kinderen zou mogen krijgen. Vind het dan wel leuk dat zij het al wel 'wist' Ik zal het nog wel laten weten of ze hierover ook gelijk had, of dat mijn zoon heel hard gaat gillen dat ie NOG een zusje krijgt
Wow Eppo! Ja, laat het ons weten! Ik ben ook erg benieuwd of je dochter het goed heeft. Bijzonder kindje zeg! Enne, vier kids! Wat super joh! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Er zijn dus wel degelijk mensen die dit ook hebben! Grappig.. niemand wist dat wij bezig waren oid maar afgelopen kerst, zei mijn neefje van 4 tegen me tante Ly jij moet moeder worden, ik zo hoe dan? Gewoon veel eten krijg je dikke buik! Ik maakte er niet veel van vondt het wel bijzonder maar het zal wel.. een uurtje later ben ik alleen met mijn nichtje van 3 en die vraagt me tante ly wil jij ook een baby? Ik negeerde de vraag want ik was wat lam geslagen, maar ze herhaalde de vraag en ik antwoorde maar eerlijk dat ik dat best wou. 5 dagen later op oud jaarsdag teste ik positief en nu dus net zwanger van ons 1e kindje in ronde 1
Mn neefje van 3 jaar vroeg me laatst of ik een baby in mn buik heb. Waarop hij later weer zei dat ik een baby in mijn buik heb wat niet zo is. Vorige week zijn zus van 9, ze heeft een tekening voor me gemaakt waarop ze een kinderwagen heeft getekent en een babytje met lange haren. En de tekst erbij geschrevwn: God schenk Tiy een dochtertje. Heel grappig. Niemand die weet dat wij inmiddels al in ronde 8 zitten en een kindje willen. We willen het pas vertellen met de eerste echo als het op een dag toch raak is. Heel spannend haha. Hoop dat de kindjes gelijk hebben en ik toch een babytje krijg deze ronde.
Dit jaar bleek ik geheel ongepland zwanger te zijn. Ik had die middag een afspraak staan voor iets anders bij de huisarts en had die ochtend onverwacht positief getest omdat ik wat later was dan normaal. Mijn zoontje was toen op school en heb ik ook niets verteld. Test netjes hoog opgeborgen. Die middag ging ik naar de huisarts en hij moest even bij opa en oma blijven. Ik ga wel vaker even alleen naar de dokter, dus voor hem is dat niet vreemd. Toen ik terugkwam, zeiden mijn ouders dat hij gezegd had dat ik naar de dokter was omdat ik een baby in de buik had. We hadden geen kinderwens, dus er werd thuis ook helemaal niet over gepraat. Dus tot op de dag van vandaag is het me een raadsel hoe hij daarbij kwam (maar als ik jullie verhalen zo lees geen uitzondering dus).
Zoontje van een vriendin van mij die zei tegen haar: Mama mijn zusje zit in jouw buik! En 2 weken later testte zij positief en het werd een meisje ook!