cadeautje voor meisje van 2!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sannehai, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames,

ik wil vanmiddag om een cadeautje voor het dochtertje van een vriendin van mij, die 2 jaar word.

ik doe het samen en we willen ongeveer iets van rond de 20 euro geven,

maar wat vinden meisjes van net 2 leuk?? ik heb totaal geen idee!

iemand die iets leuks weet??

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ligt wel aan de interesses van het meisje en wat ze al heeft natuurlijk. Mijn dochter kreeg van ons een keukentje en van andere visite keukenspullen, serviesje, pannen.

Anders een mooie pop, of als ze al een pop heeft. Leuke poppen spullen zoals een bedje of poppenwagen.

Mijn dochter maak je niet blij met poppen, maar wel met duplo, ligt dus wel aan het meisje.

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoihoi

thnx voor je reactie ik ga gewoon even neuzen in de intertoys en heb net ook gezien dat ze bij de kruidvat (als ze er nog zijn) leuke koffertjes met servies er in hebben

maar een mooie pop of keukenspulletjes vallen denk ik ook wel bij haar in de smaak, en ik bewaar voor de zekerheid de bonnetjes gewoon:) haha

bedankt!!

4. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Kleertjes voor de pop, Little people, klei, spelletjes krokodil met kiespijn, visjes vangen, Insteek mozaiek

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn dochter wordt volgende week 2 en zij krijgt een keukentje, driewieler, Baby Born pop en My Little Pony dingen! En vooral het laatste is voor 20 euro te koop en super leuk.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    een little baby born

Deel Deze Pagina