dankjewel zazaziezo. Heb vanmiddag eff flink moeten janken, en manlief snapt dat dan ook wel, maar hij is ook niet zo'n prater. Dit vindt ik wel soms moeilijk. mannen.....
Whoops,, Sorry had ik over het hoofd gezien. Op den duur denk je wel nou mag het ook wel eens een keer. hopen dat de nieuwe zaadonderzoek wat beter is. Ik hoop voor je dat ze jullie kunnen helpen.
Even van me afschrijven... Wat gebeurt er vandaag op m'n werk. M'n collega die zwanger is van kindje nummer 3 (niet erg blij met de zwangerschap en ziet op tegen de bevalling) vertelt doodleuk dat haar zusje ook zwanger is en er eigenlijk helemaal niet blij mee is en dat het ongepland is... !@#$% kan ze nou niet ff nadenken dat ik momenteel niet op dit soort verhalen zit te wachten... Binnen een jaar tijd is dit nu al de vierde die ongepland en "ongewenst" zwanger is... of de duvel ermee speelt... Maar goed, we blijven het hoofd omhoog houden... Alhoewel, krijgt m'n partner gister ook nog eens te horen dat hij samen met 20 andere collega's naar huis kan. Einde contract, doorbetaling tot eind januari... kan er ook nog wel bij... *zucht*
Tjsa, en daar zitten we dan... Heb "lekker" 2 weken vakantie... En bewust typ ik "lekker" tussen aanhalingstekens, want aan de ene kant heb ik het nodig (ben doodmoe), aan de andere kant... wat moet ik die 2 weken gaan doen? M'n werk was een goede afleiding voor me om niet teveel na te denken over alles wat er nog op ons afkomen gaat en over het grote gemis, en ondanks dat ik m'n rust hard nodig heb, zie ik op tegen de komende 2 weken. Ik zit mezelf zo vreselijk in de weg... kan ook niets vinden om eens lekker mee bezig te zijn. Heb net de voorraadkast opgeruimd, en ga zo m'n keukenkastjes opruimen, maar verder... veel zin om achter de pc te kruipen heb ik niet... Een goed boek lezen, erg leuk, maar ik kan m'n hoofd er niet bijhouden... *zucht* Gisteravond hebben we het eerste (vervroegde) kerstdiner van dit jaar gehad. Er was een zwangere aanwezig, en kleine kinderen... *slik* Je moet verplicht gezellig gaan zitten doen, terwijl je eigenlijk alleen maar graag in een donker hoekje weg zou kruipen. Ik was net een beetje aan 't surfen en kwam ik een ontzettend mooi gedicht tegen (tranen met tuiten), ik heb hem iets aangepast, maar vond hem zo mooi, dat ik hem graag met jullie wil delen. Lief groot wensje, wanneer verander je in een klein mensje? Wanneer voel ik jou in mij? Wij zullen je beschermen, al onze liefde geven. Wij zullen alles voor je overhebben, als je maar in mij komt te leven. Dat wij je na negen maanden in onze armen mogen sluiten, dat wij je zullen beschermen tegen de grote mensenwereld, buiten. Ons lieve kleine wonder, vooral jij in het bijzonder. Het is onze grote wens, een lief klein mens. Dikke knuffel voor iedereen en veel liefs! Con
De kerstdagen zitten er weer op... En na m'n laatste 2 cycli van 28 dagen had ik nu eigenlijk ook op 28 dagen gerekend, maar niets is minder waar... zit op CD31 vandaag... beetje vreemd weer allemaal. Heb wel al de hele dag buikpijn en ben zo emo als het maar wezen kan, kan overal wel om janken momenteel... dus ik vermoed dat m'n ongi vandaag of morgen wel door zal zetten. Heeeeeeeel diep van binnen zit er nog een heel klein beetje hoop, maar als ik even logisch na probeer te denken, dan is de kans maar heel erg klein dat het nu opeens wel gelukt zou zijn. Een emo in afwachtende zazaziezo...
lieve ziezazo, wat een hoop negatieve dingen nu in je/jullie leven zeg. Hierbij even een berichtje om je ook mijn verhaal te vertellen, misschien heb je er een beetje steun aan. Mijn man en ik zijn nu alles bij elkaar 3 jaar druk aan het oefenen voor een kindje. In maart dit jaar zijn we toch maar naar ha geweest. Doorgestuurd naar gyn in ziekenhuis en daar bleek dat zwemmers van manlief in zeer kleine hoeveelheid (1e x 6 miljoen, daarna 2 miljoen, 1 miljoen, laatste keer 1/2 miljoen) aanwezig waren en dat de beweeglijkheid ook ver te zoeken was (en na laatste keer 0% beweeglijk, test daarna 5 procent van 1/2 miljoen bewegend/matig bewegend.) Dus ook niet echt een score om over naar huis te schrijven. Inmiddels had gyn (lopen in R'dam) al wel traject voor ICSI ingezet. na laatste score zei hij "luister, jullie willen een babietje. Ook al is de score niet geweldig, ik zeg gewoon we gaan ervoor'. 2 december dus gestart met ICSI behandeling (spuiten enzo). Woensdag de 17e punctie gehad, en daarna manlief zijn zwemmers ingeleverd. En wonder boven wonder waren het er gewoon voldoende voor de behandeling. Afgelopen zaterdag is er dus een mini-frummel teruggeplaatst. Hiermee wil ik je dus zeggen dat ook al lijkt het soms hopeloos, er hoeft maar 1 gunstig moment te zijn (en natuurlijk een geweldige gyn en laboratorium) en wie weet wacht er dan ook nog wel een wondertje voor jou/jullie. Ik wens je/jullie heel veel succes met het plaatsje geven van deze wetenschap (dat het zelfstandig niet gaat lukken). Wees aan de andere kant ook maar een beetje dankbaar dat er voor stellen zoals wij allen hier, methodes zoals IVF en ICSI bestaan. Heel veel liefs, moed en kracht voor het nieuwe jaar.....en....keep the faith. Liefs Lena
Lieve Lena, Dank je wel voor je lieve reactie. Inderdaad "keep the faith" maar helaas wil dat niet altijd lukken... Jij van harte gefeliciteerd! Liefs, Con
Na bijna anderhalf jaar proberen om zwanger te worden, zou je onderhand denken dat je je lichaam wel kent... Niets is minder waar... na de laatste 2 mooie 28 dagen cycli was ik zo blij, en had ik 't idee dat het nu allemaal wel regelmatig zou blijven... Enfin, vandaag zit op op CD34, heb de laatste 2 dagen "voor de gein" eens getempt, en m'n temp was vanochtend weer hoger dan gister. Ik "zie"/"denk" allemaal dingen, die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen, maar een negatieve test gisteren heeft me uit die droom gehaald. Geen spoortje te bekennen van een naderende ongi, ben vnl. 's avonds misselijk, ik slaap erg slecht en onrustig, heb een raar gevoel in m'n buik, en heb nog steeds erg veel last van stemmingswisselingen... Ik snap er niets meer van, maar 1 ding weet ik wel... laat die ongi maar heel snel komen, want dit is ook niets zo... Liefs van een verdrietige, teleurgestelde, teneergeslagen en moeie zazaziezo
Dikke knuff Zazaziezo! Vervelend he als ineens je eigen lichaam ook niet meewerkt! Hier ook ineens weer een 33 dagen cyclus na meerdere 26 dagen cyclussen. Kan ook spanning zijn he. Januari komt dichterbij. Feestdagen zitten ertussen. Weet niet of je ziek bent geweest of stress hebt gehad? En het is normaal dat je toch hoop hebt hoor! Heb ik ook, ook al weet ik dat de kans misschien 1% is (eigenlijk 0%) Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. En dan het liefst in de vorm van een posi test natuurlijk
@ziezazo; even een berichtje om je laten weten dat ik aan je denk. Inderdaad erg balen als je je zo in de steek gelaten voelt door je eigen lichaam, vooral als je allerlei kwaaltjes voelt/ervaart die vermoeden van een zwangerschap voeden. Erg irri. Ik wens je (en je man natuurlijk) een mooi en vooral vruchtbaar jaar toe. En dat geld natuurlijk ook voor alle andere meiden die op dit forum zitten en nog steeds niet hun kadootje hebben mogen ontvangen. Officieel mag ik a.s. zondag pas testen (18 dagen na punctie, 15 dagen na tp), maar ik kan echt niet meer wachten hoor. Heb al 2 dagen hoofdpijn van de spanning, maar durf geen asperine te nemen omdat ik dat niet durf ivm mogelijjke zwangerschap. Grrr, erg frusterend dus. Gister met mn man besproken (nouja, eigenlijk meer gewoon mede gedeeld ) dat we woensdag gaan testen. Ik zit dan op 30 dagen na laatste NOD en heb normaal gesproken cyclus vvan 26 a 28. Ben erg benieuwd. Heb nog expres geen testen gehaald, dat ga ik morgen pas doen (hihi, anders had ik ze ook al eerder mogelijk gebruikt. Ben niet zo'n geduldig typje). Succes meiden! liefs lena
Hoi Lena, Spannend allemaal zeg. Aan je banner te zijn waren de testen positief? Zit nu te twijfelen, je had toch al een banner? Of ben ik te voorbarig geweest met m'n felicitaties? Nou hier zijn eindelijk de rode duiveltjes gearriveerd. Een cyclus van 34 dagen *zucht* Ook hier nog even voor iedereen: de allerbeste wensen alvast voor 2009 en laten we hopen dat 2009 al onze wensen uit zal gaan laten komen! Liefs, Con
Balen dat je ongi toch is doorgebroken Con! Ik wens je alle goeds voor 2009 en dat het maar een heel vruchtbaar jaar mag worden
Heee kanjer, Dank je wel meis, tsja, had ook bijna eigenlijk niet anders gekund, maar toch... Ik ga heel hard duimen voor jou en voor mezelf, maar natuurlijk ook voor alle andere meiden, dat 2009 een heel vruchtbaar jaar voor ons mag gaan worden! Liefs, Con
hoi ziezazo, Balen voor je dat je ongi bent geworden. Vooral na zo'n lange cyclus, dan ga je toch hopen dat het eindelijk eens anders is. Ja ik heb een banner geplaatst na de terugplaatsing, immers op dat moment ben je officieel zwanger en moet het wondertje 'alleen nog maar' groeien en blijven zitten. De officiele test(en) hebben we nog niet gedaan. Ik heb alleen wel het idee dat ik alle pogingen moet erkennen als zwangerschap, en als het wondertje dan toch niet wil of kan blijven, dan zal dat wel z'n reden hebben. Dan verander ik mijn banner weer.Klinkt heel nuchter, maar natuurlijk ben ik ook gewoon erg zenuwachtig voor de test van morgen. Hihi, vooral nu ik net vanmorgen de testen heb gehaald. Ik heb ze maar boven in de badkamer neerlegd, want hier op het dressoir bleven ze maar naar me roepen 'gebruik me!'. Hihi. Nee, ik blijf volhouden hoor. Ik heb met mezelf afgesproken om 1 januari te gaan testen, dus gelukkig ben ik zo gedisciplineerd om dat dan ook vol te houden. Nu maar hopen dat ik, als ik vanavond van oudjaarsfeestje terugkom, toch niet stiekem ga testen. M'n man is dan namelijk nog werken (heeft nachtdienst), en ik heb beloofd om samen te testen. Wish me luck. Ik wens je een vruchtbaar nieuw jaar toe. liefs Lena
Hoi, nou we hebben vanmorgen samen getest, en helaas een negatieve testresultaat. Vet balen dus hier. Weet niet zo goed hoe ik me nu moet voelen, voel me een beetje leeg. Vanmiddag maar weer bellen met Rotterdam (IVF behandeling) over hoe nu verder. Lena
hey ziezazo, hoe was het bloedprikken gister gegaan? Wanneer krijg je de uitslag? Ik hoop voor je op een goede uitslag. liefs Lena