Hoi Lena, Jeetje, wat balen zeg dat jullie emmy niet is blijven zitten Wat zeiden ze in Rotterdam, of had je nog niet gebeld? Ehm, het bloedprikken was op 1 december al gebeurd . Nu moeten we alleen volg. week nog ff een keer de zwemmertjes inleveren, en dan krijgen we 26 januari alle uitslagen... Voor ons is het momenteel niets anders dan afwachten... Jullie heel veel suc6 en sterkte Lena! Liefs, Con
Rotterdam vanmiddag gebeld, en helaas moeten we nu een rustmaand inlassen omdat we net een IVF behandeling hebben gehad en dus mijn ongi nog de uitwerking daarvan is. Best balen dus, want dat wist ik niet.Op zich wel logische stap in de behandeling, maar ik had gewoon gehoopt gelijk door te kunnen gaan. Ik voel me immers best goed (uitgezonderd van de buikkrampen omdat ik vandaag echt ongi ben geworden. WOW). Maarja. De 22e hebben we weer een gesprek in Rotterdam en moeten we weer IVF document ondertekenen, en dan zouden we in februari cyclus weer kunnen beginnen. Best balen dus, want heb nu wel een beetje het gevoel een maand weg te gooien, maarja het is niet anders. Aan de andere kant zeiden mijn man en ik tegen elkaar dat we dan wel weer veel kunnen vrijen want dat komt er niet echt van tijdens de behandeling. (week 1 = ongi dus niet vrijen, week 2 = vrijweek , week 3 = punctie (dus 3 dagen ervoor niet vrijen) en daarna terugplaatsing = niet vrijen, week 3 en 4 = progestanbolletjesgebruik dus niet vrijen. Haha lang leve de IVF ) Wat suf trouwens van me he? Ik las echt 1 januari ipv 1 december, hihi. nouja zullen de ongi hormonen wel zijn . Spannende dagen tot de 26e. Keep the faith he! liefs Lena
Gisteren hebben we de zwemmertjes weer ingeleverd. Was nog even paniek hier omdat het opeens zo slecht weer was, of we het allemaal wel op tijd zouden redden. Heel even in de file gestaan, maar we waren op tijd. Heb zelf nog even gekeken naar 't potje, maar het zag er eigenlijk precies hetzelfde uit als de vorige keer, hihi... net alsof ik er iets aan zou kunnen zien, maar toch... Toen ik op m'n werk was meteen gebeld om te kijken of we eerder een afspraak kunnen krijgen dan 26 januari, maar dat was helaas niet mogelijk Dus nu afwachten tot 26 januari, en dan krijgen we de uitslag... can't wait... Tsja en verder... heb momenteel nogal slaapproblemen... heb de laatste 2 nachten hooguit 4 uur bij elkaar geslapen, ben doodmoe... Wil het nog even een nachtje aankijken en anders toch van de week maar even langs de huisarts... Het is niet zo dat ik bewust lig te piekeren, ik heb al vanalles geprobeerd, tv aan, tv uit, lezen, warme douche... in de avond ben ik moe, en zodra ik in bed lig ben ik klaarwakker... Erg frustrerend, zeker ook omdat ik iemand ben die haar slaap erg hard nodig heeft... Maar goed... verder weinig nieuws aan deze kant, ik hoop dat ik vanavond een beetje kan slapen... we'll see. Liefs, Con
spannend hoor. Wow, en dan het afwachten of de zwemmers goed genoeg zijn voor verdere behandeling....slopend! Ik heb in de kast Melatonine tabletten staan (Valdispert). Gebruik ik niet dagelijks, maar is homeopatisch en werkt wel om even in te kunnen slapen zonder gelijk knock-out te liggen. Balen als je niet eerder terecht kunt he? Al zou het maar een dag zijn ofzo; de tijd kan je nu niet snel genoeg gaan. Ik hoop dat je vanavond heerlijk kunt slapen met mooie dromen. Sweet dreams, liefs Lena
Dank je wel voor je lieve reactie! Nou m'n vriend zei al, probeer anders straks eens een glaasje Canei te nemen... kan het allicht proberen... Verder drink ik best wel veel koffie en 's avonds ook geregeld een glaasje cola. Heb me voorgenomen om 's avonds na het eten maar eens te proberen geen koffie/cola te drinken. Wellicht helpt het. Wel balen trouwens voor jullie, dat jullie een rustmaand in moeten lassen en ik kan me goed voorstellen dat dat voelt als een gemiste kans... He meis, doe rustig aan en spreek je snel weer! Liefs Con
Balen dat je toch niet eerder terecht kan zeg! Kreeg je toch nog de kriebels van het lange wachten? Ik hoop dat je vanacht toch wat beter kan slapen nu het potje inleveren geslaagd is. Ook al pieker je niet bewust, je bent toch veel bezig ermee. Ik ga keihard voor jullie duimen dat er levend zaad gevonden wordt zodat jullie doorkunnen met ICSI! Heel veel sterkte met wachten!
Dank je wel voor je lieve reactie Dreamer! Nee, ik kon inderdaad niet wachten tot de 26e en had zoiets van, ik kan het allicht proberen... maar helaas... Tsja, wat het slapen betreft, het is nog steeds hopeloos. Ik ben dan ook doodmoe, en kan weinig meer hebben. Betrap mezelf erop dat ik soms op bijv. m'n werk maar ook thuis naar andere mensen reageer en dan achteraf denk "dat had ook wat vriendelijker van mezelf gemogen". Zij kunnen er tenslotte ook niets aan doen dat ik niet kan slapen... Enfin, vandaag de huisarts gebeld, maar kon vandaag niet meer terecht, wordt dinsdag, maar heb in ieder geval wat slaaptabletjes gekregen, dus dat gaan we dan vanavond maar eens proberen... Ik ben er onbewust ook mee bezig, en heb meer dingen aan m'n hoofd, waar ik ook erg mee bezig ben. M'n vriend zegt ook dat ik, op de momenten dat ik slaap, erg onrustig ben, ik lig te draaien, geluid te maken, om me heen te slaan... Al met al slaap ik momenteel gemiddeld 2 tot 3 uur per nacht... veel te kort dus... Maar... nog een ruime week en dan heb jij je afspraak... ik ga heel hard duimen voor jullie! Doe rustig aan en spreek je snel weer, en sterkte met alles wat er om je heen gebeurd (ik las je in een ander topic). Liefs, Con
Ik vind het best logisch dat je slecht slaapt hoor. Het is allemaal niet niks waar je nu doorheen gaat! Die onzekerheid is echt vreselijk gewoon. Dan kan je maar beter weten waar je aan toe bent, ook al is het niet de uitslag die je hoopt, maar dan is die onzekerheid weg. Dan weet je welke kant je op kan gaan denken. Tenminste, zo voel ik het hoor! Ik hoop dat je met de tabletjes wat meer slaap krijgt. Ik weet niet waar in je cyclus je nu zit? Maar ik merk bij mezelf dat ik de week van/voor mn ei veel onrustiger slaap dan de andere weken. Misschien dat dat bij jou ook zo is? Hier nog precies een week voor het potje inleveren. Zondag laatste klus, dus hoop dat mn ei op tijd is! Want ondanks dat we geen kans hebben volgens de gyn wil ik toch geen kans mislopen Zit nu op dag 13 en mn eitjes komen altijd tussen dag 13 en dag 20. Dus ben me nu eerst daar druk om aan het maken. En dan vanaf zondag over vrijdag druk maken. En dan extreem druk maken over maandag Gaat dus een zenuwslopende anderhalve week worden En dan nog een weekje en dan ben jij aan de beurt! Ik blijf voor je duimen!
Nou moet zeggen dat ik van 't weekend "redelijk" geslapen heb. Vrijdagavond eerste tabletje ingenomen en 's ochtends tot 6 uur doorgeslapen, daarna wakker geworden en toen nog onrustig gelegen tot 9 uur, toen ben ik er maar uitgegaan. Zondagochtend was ik om 9 uur wakker, ook wel weer nadat ik tussendoor 's nachts 1x eerder wakker ben geweest. Echter, wat ik vannacht heb meegemaakt... ben elk uur wakker geweest... 'k voel me net een wandelend spook, ook omdat die medicijnen je ook wel wat loom maken... Zit nu wel op m'n werk, maar denk dat ik vanmiddag of eerder stop, of me wellicht wel ziek ga melden... Ik blijf hoofdpijn houden, maar m'n hele nek/schouderpartij zit ook vast, dus zal wel spierspanningshoofdpijn zijn... Maar aan de andere kant heb ik morgen een eindejaarsbeoordeling (jawel, m'n eindejaarsbeoordeling van 2008, daar zijn ze hier zo goed in op 't werk met het plannen daarvan), en die wil ik eigenlijk ook niet laten schieten, want ik weet nu al precies wat ik wil gaan zeggen (wil of meer salaris erbij, of 4 dagen in de week gaan werken voor hetzelfde salaris (ook salarisverhoging dus, hihi)). Maar goed, ik denk dat ze daar toch wel niet mee akkoord zullen gaan. Ik heb wel een onderhandelingspositie, want in korte tijd zijn hier veel mensen opgestapt, en ze zijn als de dood dat ik ook wegga, ik ben nog zo'n beetje de enige met behoorlijk wat kennis, dus wellicht kan ik daar een beetje "misbruik" van maken... Moet zeggen dat ik voorheen nooit gemerkt heb dat ik de week voor/van m'n ei slecht sliep. Ik zit deze week idd in de week van m'n ei... en inderdaad ook wij blijven gewoon doorklussen, want er zou maar 's toevallig 1 goed zwemmertje tussen zitten... Jullie datum komt steeds dichterbij, en ik hoop voor je dat de week voorbij vliegt... heb je een beetje een drukke week voor de boeg? Blijf ook voor jullie keihard duimen meis! Liefs, succes en sterkte deze week! Knuf, Con
En hoe is je beoordeling gegaan? Ben je gisteren nog eerder naar huis gegaan? Hoe heb je vanacht geslapen? Ben in ieder geval blij dat je iets hebt kunnen slapen afgelopen nachten. Hier als het goed is gisteren mn ei gehad Komt mooi uit, want de dag ervoor was de laatste klusdag ivm zaadonderzoek vrijdag. Dus beter kon mn lichaam het niet plannen Ik heb juist een hele rustige week voor de boeg, erg vervelend dus! Normaal snak ik naar rust en heb ik het druk, nu wil ik het druk hebben en krijg ik rust Zal je net zien natuurlijk. Ach ja, we bijten ons er wel doorheen. Vrijdagochtend leveren en dan maar afwachten. Heb nooit nagels gebeten, maar heb toch echt geen nagels meer over nu Is je ei al geweest? Wanneer verwacht je je ei? Hou het maar is in de gaten deze ronde en volgende ronde of je idd rond je ei slechter slaapt. Ik heb vannacht voor het eerst weer doorgeslapen het laatste stuk (na huilend wakker geworden te zijn uit een nachtmerrie..) Echt heel frappant! Nog minder dan 2 weken nu! Vind je de tijd snel gaan of toch heel langzaam? Liefs Dreamer
Hoi hoi, Mijn beoordeling ging erg goed gelukkig. Men was erg positief, ik was ook erg gegroeid in m'n functie, en ze gaan kijken wat de financiële consequenties gaan zijn als ik 32 uur wil gaan werken. Ben erg benieuwd. Ik heb maandag gewoon doorgewerkt, 's middags ging het wel weer... Gisteren bij de huisarts geweest en heb een zwaardere slaaptablet gekregen... ik mag deze ook maar 2 nemen slikken, anders zouden er verslavingsverschijnselen op kunnen treden, en hij heeft ook liever dat ik ze niet in 't weekend inneem. Nou, gisteravond de eerste ingenomen... wat een paardenmiddel zeg... Joepie, ik heb doorgeslapen, en mezelf zelfs verslapen, hihi... Ik voel me alleen zo stoned als een garnaal, lol... sta ook beetje wiebelig op m'n benen, maar goed, dat moet ik maar even voor lief nemen, dat alles liever dan een slechte nachtrust. Ik ga nu vanavond nog 1 tablet innemen, en dan morgen maar eens proberen een nachtje over te slaan om te kijken of ik uit mezelf kan slapen. Hé wat lekker dat je lichaam je ei op het juiste moment gepland heeft. Gaat er in ieder geval toch nog iets goed Wel balen dat je juist deze week een rustige week hebt, maar... de week is alweer voor de helft voorbij, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou dan voelt alsof de dagen voorbij kruipen. Ik verwacht morgen m'n ei, en aan m'n cervixslijm te zien zou dat ook weleens heel goed mogelijk kunnen zijn. Moet wel eerlijk bekennen dat ik nog niet met ovu-testen werk... mocht het nodig zijn kan ik dat altijd nog doen... Een nachtmerrie jeetje zeg, dat is een erg heftige nachtmerrie geweest dan... Maar goed, erg vreemd is het niet, want er is nu natuurlijk erg veel wat zich in je hoofd afspeelt. Voor mijn gevoel gaat de tijd redelijk snel, het kan natuurlijk niet snel genoeg gaan, maar ik heb dan bij deze het voordeel dat het behoorlijk druk is op m'n werk, en daar heb ik een goede afleiding aan. Wellicht dat ik het volgende week anders ervaar, omdat "de" dag dan toch steeds dichterbij gaat komen... Nu lijkt alles nog "ver" weg... De huisarts vroeg gister ook waarom ik slecht slaap. Heb hem ook aangegeven dat ik wel weet wat me bezig houdt... En weet je, voor de uitslag ben ik niet zo bang, want ik ga er vanuit dat die gewoon weer slecht zal zijn... Maar ik wil verder, ik wil de mogelijkheden weten, ik wil starten... Het voelt nu allemaal als "verloren" tijd... En het gevoel wat ik erg heftig heb is dat mijn klokje doortikt... He meis, doe rustig aan, probeer het nog een paar dagen vol te houden, en ik spreek je snel weer. Mocht je van je af willen praten, je mag me ook altijd toevoegen aan MSN hoor! Liefs en dikke knuf voor jou en Mr. Dreamer! Con
Hey Con, wat fijn dat je beoordeling zo goed is gegaan Dat moet een goed gevoel geven dat ze zo tevreden zijn! In ieder geval weer iets minder om je zorgen om te maken Het klinkt alsof je pammetjes hebt gehad. Die kunnen wel redelijk heftig zijn ja! Maar wel fijn dat je tenminste kan slapen nu. Verslapen zelfs Ik werk ook niet met ovu testen hoor (niet meer) Ik temp en aan de hand van mn temp zie ik wanneer mn ei is geweest. Ik voel mn ongi nooit aankomen namelijk, dus het is wel fijn om te weten wanneer ik die kan verwachten En denk je dat vandaag je ei is geweest/komt? Zou toch mooi zijn als je de 26e niet naar het ziekenhuis hoeft omdat je posi getest hebt Daar ga ik voor duimen! Ik heb hetzelfde als jou hoor. Niet bang voor de uitslag, maar juist wat uitzien ernaar, want dan heb je tenminste duidelijkheid. Ik ga er ook vanuit dat er weer niets gevonden wordt en dat we doormoeten met mesa/pesa of tese. Dan kan de uitslag alleen maar meevallen (erger kan die alvast niet zijn Toch?) Morgen leveren en daar ben ik wel een beetje bang voor. Je zal net zien dat mn man zo zenuwachtig wordt dat het niet wil ofso. Ik probeer er maar niet aan te denken, maar dat is best lastig! Heb toch nog wat dingen gevonden om in ieder geval het weekend mee te vullen van smorgens tot savonds laat, dus hoop dat het alsnog snel gaat. Maar maandag .. moet ik toch echt mezelf bezig zien te houden tot 14.45! En dat gaat wat moeilijker worden vrees ik. Heb je erg last van het tikkende klokje dan? Dat lijkt me best moeilijk, want daar kan je niets tegen doen natuurlijk. Ik heb dat klokje een stuk minder denk. Al moet ik zeggen dat nu ik bijna jarig ben (over 2 weken), het wel iets harder gaat tikken. Jullie ook een dikke knuff!
He meis, Was even benieuwd hoe het gegaan is vandaag, is het allemaal gelukt? Ik begijp je angst, ik heb dat ook erg gehad, zo van nu MOET het, en dan zal je zien dat het niet lukt. De eerste keer dat wij in moesten leveren hadden we 's ochtends eigenlijk elke keer de slappe lach, schoot toen echt niet op, uiteindelijk is het toch gelukt. Vorige week heb ik aan hem gevraagd of hij wilde dat ik erbij bleef, of dat hij het zelf deed. Uiteindelijk heeft hij het zelf gedaan en was het ook redelijk snel gedaan. Ik hoop voor jullie dat jullie het weekend en de maandag tot 14.45 uur een beetje door kunnen gaan komen... Wel fijn dat je nog wat dingetjes gevonden hebt om die dagen door te komen. Als je helemaal niets om handen zou hebben duren de dagen helemaal zo lang. Tsja mijn klokje... ik wordt in april 36, dus voor mij voelt het wel alsof de tijd begint te dringen voor me. Wij hebben bewust, wegens persoonlijke/financiële omstandigheden, gewacht tot 2007 met zwanger proberen te worden, en nu... tsja, nu schiet weleens door mijn hoofd dat we misschien wel te lang gewacht hebben... stom hè? Vroeger in m'n puberteit, riep ik altijd: "voor m'n 30e wil ik 2 kindjes hebben (wist ik toen veel dat je niet zoiets maar kan willen hebben), maar ik hoef geen man".... He meis, heel veel sterkte nog de komende dagen, en ik kan, net zoals jij, niet wachten tot het maandag is... Liefs, big hug, en probeer een beetje van je weekend te genieten!
Wat lief! Het is goed gegaan vanmorgen Ik blijf er ook niet bij, want dan zou ik idd ook alleen maar in de lach schieten Kwamen we bij het ziekenhuis aan, een half uur te vroeg. Worden we naar een wachtkamer gestuurd. Blijkt dus dat we gewoon een half uur voor jan doedel daar hebben gezeten, want je kon de zaadjes in een andere gang allang inleveren Daar baalde ik wel flink van, maar goed, dat half uurtje zal vast niet uitmaken. Ben echt heel blij dat het gelukt is! Scheelt een hele hoop stress Wij hebben idd ook gewacht tot 2008 (wilde eerst zelfs pas januari 2009 beginnen .. nou, krijg ik toch nog mn zin he ) En ook hier wel eens de gedachte, was het te lang? Of word ik nu gestraft dat ik altijd riep dat ik geen kinderen wilde? (zei ik uit zelfbescherming) Maar dit hadden we ook niet kunnen voorzien natuurlijk. Nu even flink doorbijten tot maandag... En dan nog een week flink doorbijten en dan is jullie uitslagdag er! Jullie ook een goed weekend
He meis, Nou dat heb je in ieder geval achter de rug, nu nog even 2 dagen doorkomen... Wat raar dat ze jullie in de wachtkamer lieten wachten zeg Kan je de dagen nog een beetje doorkomen? Hier gaat het redelijk. Gisteravond m'n bed ingedoken zonder slaaptablet, duurde even voordat ik in slaap viel, maar uiteindelijk "maar" 2x wakker geweest vannacht. Heb ook niet meer dat vreselijke moeie gevoel. Verder begint het hier nu toch wel te kriebelen, maandag over een week is het voor ons ook zover, en ook die dag begint nu toch wel steeds dichter bij te komen, alhoewel hij eerst zo ver weg leek. He meis, sterkte nog even de komende dagen, en ik hoop voor je dat de dagen voor je voorbij vliegen en dat het heel snel maandagmiddag is! Liefs, Con
Wat goed dat je zonder meds geslapen hebt zeg Fijn dat het moeie gevoel wat wegtrekt. Toevallig je ei al gehad? Vandaag de hele dag druk geweest, dus geen tijd gehad om te denken gelukkig. En morgen wordt nog drukker, dus alleen maar beter En maandag gaat een vreselijk lange dag worden, maar ook dat overleef ik wel weer! Ja de tijd gaat nu ineens snel he. Als het nog maar anderhalve week/weekje weg is, dan lijkt het ineens heel dichtbij. Had ik ook hoor! Gelukkig maar dat het nu dichterbij komt, anders schiet het ook niet op Hoop dat je vanacht weer goed kan slapen zonder meds en dat het maar snel de 26e gaat zijn! Knuff
Hoi hoi, Ja ik denk wel dat m'n ei is geweest, dus nu maar weer afwachten... Vannacht weer redelijk geslapen zonder medicijnen... nu heb ik op de zondag vaak problemen om in te slapen, en ik heb ze liggen... maar... deze medicijnen mag je dus absoluut niet innemen als je zwanger bent. Je begrijpt m'n dilemma... stel nou dat... er zal toevallig maar eens 1 zaadje zijn geweest van de week die z'n weg gevonden heeft... *zucht* ik wordt soms zo moe van mezelf... Toch denk ik dat ik het toch maar even zonder meds ga proberen... mocht het nou echt niet gaan, dan kan ik altijd nog wat innemen... He meis, weet dat m'n duimen nog steeds draaien voor jullie en heel veel sterkte en suc6 toegewenst morgen met de uitslag! Dikke knuf Con
He meis, Ik heb bijna de hele dag aan je moeten denken en ben zo ontzettend benieuwd... Moet straks naar hondentraining, dus dacht nog even snel loeren. Wel even een welkome afleiding, de hondentraining, we hebben vanmiddag 1 van onze katten in moeten laten slapen, was behoorlijk heftig Maar goed... ik kijk met spanning uit naar je berichtje... Liefs, Con
Wat zielig van je kat zeg Wat had hij of zij? Doe je speciale training? Wij hebben enkel puppytraining gedaan, maar zijn halverwege afgehaakt door omstandigheden. Heb je nog wat kunnen slapen? Of heb je toch de meds moeten gebruiken? Je hebt inmiddels gelezen hoe het bij ons is verlopen. Hoop dat het je niet bang heeft gemaakt voor jullie uitslag? Hoe staat het met je zenuwen? (denk dat onze uitslag die er niet beter op gemaakt hebben..) Ik ben voor jullie aan het duimen! Nog maar 6 daagjes en dan weet je meer. Liefs Dreamer
Onze kat is altijd al een zorgenkindje geweest... en van de één op de andere dag in 't weekend werd hij erg afwezig, liet z'n urine lopen, sterk vermagerd... de dierenarts vermoedde dat het iets met de nieren was, maar ze zei ook, wil je Knorretje (zo heette hij) door de weg van onderzoeken laten gaan, en dan nog was het maar de vraag of hij het wel zou overleven... We hebben samen besloten hem die lijdensweg te besparen, al zijn er uiteraard gisteren wel de nodige tranen gevloeid hier. Wij hebben 2 honden, een boomertje van bijna 3 en een labradorpup van 40 weken. Met beiden volg ik gehoorzaamheidstraining/behendigsheidstraining. Met de labrador op de maandag en met de boomer op de woensdag. Het boomertje vind vooral de behendigheidstraining helemaal fantastisch, de labrador is een heel enthousiast, lomp, maar vreselijk lieve hond, die nog heeeeeel veel moet leren, hihi... Ik was altijd het boomertje gewend, die weegt net 5 kg... nu lopen we tegenwoordig met 5 kg, EN 35 kilo.... hihi, dat is wel erg wennen, lijkt wel krachttraining soms. Het slapen gaat momenteel weer erg slecht... maar ik durf m'n meds niet in te nemen momenteel omdat ik nu na m'n vruchtbare periode zit, en ik zei al tegen Hans, alhoewel de kans erg klein is, het zal maar 's zo zijn dat 1 zwemmertje z'n weg gevonden heeft... dat risico wil ik gewoon niet nemen... dus dan maar even tot volg. week maandag zonder meds... kom ik ook nog wel door... Ik vind het zo erg hoe het voor jullie gelopen was, al had je zelf ook al aangegeven dat je geen goede uitslag verwachtte, het komt toch aan. En als ik dan ook lees dat je onderhand een beetje snel snel weggewerkt werd en zelf het telefoonnummer op moest zoeken van het AMC, erg schandalig... die mensen kunnen toch wel nagaan dat je op zo'n moment gewoon even helemaal er doorheen zit... Moet zeggen dat ik nog niet echt last van zenuwen heb, maar dat zal van 't weekend wel komen. Zei net toevallig nog tegen een collega dat het me meevalt hoe snel de dagen nog gaan, maar ik denk, dat hoe verder ik in de week ga komen, hoe moeilijker het zal gaan worden... Ook hier houden we er rekening mee dat de uitslag slecht zal zijn... en tuurlijk, dat zal toch wel weer even slikken zijn, maar wij hebben gelukkig direct van het begin goed met elkaar gepraat, en besloten, dat als KID de enige mogelijkheid is, we die met beide handen aan zullen grijpen. He lieverd, doe rustig aan, en geef jezelf ook de tijd om alles te verwerken en op een rijtje te zetten. Ik heb trouwens ook nog even net in je eigen topic gereageerd... misschien dat het het overwegen waard is... Nogmaals een hele dikke knuf voor jullie beiden, en spreek je snel! Liefs, Con