Sinds vandaag behoren wij ook officieel tot de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Djinti2011, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Heee meis,

Even speciaal voor jou een kleine update :)

Maandag de crematie gehad, en dit heeft me zo vreselijk veel energie gekost... ben er nog steeds erg lam van (ging 's ochtends om 10.30 de deur uit en was 's avonds om 19.30 thuis).

Wij lopen bij het Rijnstate Ziekenhuis in Arnhem, en daar schijnt de wachtlijst voor KID een half jaar tot een jaar te zijn.

De arts heeft dan ook aangegeven om die wachttijd zo goed mogelijk te benutten door proberen te stoppen met roken en af te gaan vallen.

Het stoppen met roken lukt me aardig, ik loop alleen wel de hele dag met pepermuntjes en fisherman's friends op zak... Heb zelf zoiets van, eerst maar 's 2 weken stoppen met roken, eraan wennen, en daarna ga ik wel aan m'n gewicht werken.

Wat knap dat jij zo "cold turkey" gestopt bent en van 40 naar 0 bent gegaan zeg... Hans rookt wel, en moet eerlijk zeggen dat ik daar absoluut geen problemen mee heb. Hij hoeft van mij dan ook niet te stoppen, alleen als hij dat zelf zou willen.

Jullie hebben je eerste gesprek er ook alweer opzitten. Fijn dat het allemaal zo snel kon, wat zal dat bloedprikken alleen een vreselijke "bummer" geweest zijn voor je (ik ken het helaas, ben zelf erg moeilijk te prikken...).

Wat ik alleen even niet meer terug kon vinden... wanneer krijgen jullie te horen of jullie "door" mogen?

Meis, ik denk dat je niets te vrezen hebt hoor... Wij zijn ook door, terwijl ik daar zo vreselijk bang voor was.

Tsja, verder heb ik eigenlijk weinig nieuws te vertellen. 4 mei heb ik m'n volg. afspraak in het ziekenhuis staan voor een tussentijds gesprek en om te kijken of ik gestopt ben met roken en of ik afgevallen ben...

Je zal me wel voor gek verklaren, maar ik ga nog ff een spelletje doen, en dan lekker m'n bed in...

Heb een druk weekend voor de boeg...onze keuken moet leeg, want a.s. maandag komen ze van de woningstichting een nieuwe keuken plaatsen (eindelijk). Ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien.

He wijffie, doe rustig aan en spreek je snel weer!

Liefs en knuf
    Con

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ben blij weer wat van je te horen meis :D

Een half jaar tot een jaar is wel een ruim begrip zeg.
    Als we gewoon allebei 9 maanden moeten wachten blijven we gelijk oplopen!
    Dat zou wel leuk zijn :D

Ik weet zelf ook niet wanneer we horen of we door zijn!
    Ik weet ook niet waar ze naar kijken of wat de eisen of wat dan ook zijn.
    De arts verwachtte alleen geen problemen, dus daar moet ik dan maar vanuit gaan.
    (al doe ik dat niet en blijf ik dus bang voor afwijzing.. )
    Dus ik zit nog wel even in de onzekerheid helaas!

Wat goed dat je al gestopt bent zeg :D
    Echt super!
    En idd niet alles tegelijk willen, dat werkt toch niet.
    Gewoon lekker de pepermuntjes blijven nemen en geen andere dingen, dan kom je ook niet aan door het stoppen.
    Dan heb je het eerste al gewonnen!

Hebben jullie voor 4 mei geen afspraken meer dan?
    En krijg je geen voorrang nu je misschien in de vervroegde overgang zit?

Succes met het gestopt blijven meis.
    Ik hoop dat je het er niet te moeilijk mee hebt!

Liefs Dreamer

3. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Sorry sorry sorry dat ik zo lang niets meer heb laten horen van me... Nu is er ook weinig nieuws, maar toch...

Hoe is het met jou? Heb je al een oproep van de psych gehad?

Hier gaat het z'n gangetje, stoppen met roken kan ik aardig vol houden en vanaf 1 maart ga ik ook aan m'n lijn werken, vanaf dan moet dat gewoon lukken.

Voor de rest alles hier op z'n kop staan. Ze hebben vorige week de nieuwe keuken geplaatst en toen hebben we meteen maar besloten afgelopen week dat we de hele benedenverdieping maar ff onder handen gaan nemen met schilderen en nieuw laminaat. Vandaar dat ik er erg weinig ben de laatste dagen.

Nog wel even klein beetje goed nieuws... heb vorige week nog even contact gehad met het ziekenhuis, en toen vertelden ze me dat de wachtlijst 4-6 maanden is... klinkt al een stuk korter dan 6-12.... toch?

Voorrang doen ze helaas niet aan in Rijnstate, had ik wel klein beetje op gehoopt, maar de arts had het erover dat er zoveel mensen (die nog een stuk ouder zijn dan wij) in hetzelfde schuitje zitten... daar sta je eigenlijk helemaal niet bij stil...

Ik ga na een paar drukke dagen zo lekker m'n bedje opzoeken... zal er komende week weinig zijn, maar wilde wel even laten weten dat ik je absoluut niet vergeten ben en erg veel aan je denk!

Liefs,
    Con

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat fijn dat de wachtlijst zoveel korter is zeg!
    Dat klinkt idd heel wat beter! :D
    Dus maximaal nog 5 maandjes voor jou nu?
    Echt super! :D
    Ben jaloers ;)

Wat goed dat het stoppen nog steeds lukt zeg!
    En volgende week aan de lijn werken, gaat vast ook helemaal goedkomen.

Ik ben toevallig net gebeld door de psyg en we hebben donderdag 5 maart (ja, precies over een week!) het gesprek.
    Heb aangegeven dat wij geen hulpvraag hebben, dus nu gaat ze het MCK bellen of zij dan een hulpvraag hebben of dat het protocol is.
    Zo niet, dan belt ze me dinsdag dat de afspraak niet doorgaat.
    Maar hoe dan ook, we zijn weer een stapje verder en de 2e afspraak op 20 maart gaat sowieso door nu :D

Succes met de verbouwing, het gestopt blijven en aan de lijn werken!
    And keep me posted ;)

Liefs Dreamer

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Meis, je zou wat schrijven over hoe het nu met je gaat.
    Ben heel benieuwd!
    Hou je me op de hoogte?

Dikke knuff voor jou!

6. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi hoi,

Er is weer een hoop gebeurd de afgelopen weken...
    Na het overlijden van m'n oom had ik eigenlijk verwacht in wat rustiger vaarwater terecht te komen, maar helaas was niets minder waar...

Maandag 2 maart zou ik een vrije dag hebben... Ons boomertje moest getrimd worden en zo konden we die dag nog even de laatste hand aan het schilderwerk enzo leggen.

Die week ervoor kreeg ik al het verzoek van m'n chef of ik toch even voor een uurtje of 2 naar de zaak wilde komen... Had er al een slecht voorgevoel bij...

We kregen te horen dat het slecht ging en dat ze zouden gaan reorganiseren, wat betekende dat we naar Eindhoven gingen verhuizen met het bedrijf...

Nu was ik erg verwend, want ik woonde op 5 minuten loopafstand van m'n werk...

Maar goed, ik was 1 van de weinigen voor wie de mogelijkheid bestond om mee te verhuizen... alleen is dit uiteraard niet over 1 nacht ijs gegaan. Heb er behoorlijk wat slapeloze nachten aan overgehouden, maar uiteindelijk toch de beslissing genomen om mee te gaan...

Voor mij betekent dit concreet dat ik elke dag 150 km. ga maken, een erg groot verschil met wat het was, maar goed, ik mag nog blij zijn dat ik een baan heb... We hebben dus ook meteen maar een andere auto gekocht, want ik zag mezelf al tussen hier en Eindhoven in stilstaan in ons 14 jaar oude Peugeotje...

Ow ja, we kregen het op 2 maart te horen, en we zijn dus gisteren al verhuisd! Dat is nog eens spijkers met koppen slaan hè?

Uit bedrijfsoogpunt snap ik het ook wel, maar uit menselijk oogpunt...

Maar goed, vanaf maandag gaat het voor mij dus beginnen, ik hou voorlopig nog m'n eigen baan, maar het is wel de bedoeling dat ik de mensen daar in ga werken in mijn werk, en dat zij mij in gaan werken in hun werk.

Ben trouwens wel weer begonnen met roken op 2 maart, was natuurlijk weer verkeerde tijdstip, maar... ik heb het laatste pakje in huis en vanaf morgenavond ga ik toch weer m'n poging voortzetten...

Nu nog even afwachten hoe de operatie van m'n vader gaat lopen, en dan hoop ik echt dat alles 's een keer achter de rug is...

Goed, genoeg over mij, hoe is het met jou?
    Nog een paar dagen en dan hebben jullie het 2e gesprek alweer, ik ben zo benieuwd wat je daar gaat horen, wat voor informatie je gaat krijgen...

Ik heb nog steeds mijn volg. afspraak op 4 mei staan, maar halverwege de dag, aangezien dat niet echt handig is met m'n werk, ga ik even kijken of ik 'm zo vroeg mogelijk in de ochtend, of aan het eind van de dag kan krijgen...

He meis, doe rustig aan en ik spreek je weer!

Dikke knuf
    Con

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jeetje wat een gedoe met je werk zeg!
    Ik kijk nergens meer gek van op met die crisis helaas, dus kan niet zeggen dat het me verbaasd.
    Maar wel balen dat je nu zoveel moet reizen zeg!
    Hoe was je eerste dag?

Ohohhhh foei he :p
    Niet meer roken hoor meis!
    Denk aan jullie kindje, daar doe je het voor :D

Ik dacht dat je vader al geopereerd was?
    Maar dat moet nog gebeuren dus?
    Voor wanneer staat dat gepland?

Nog maar anderhalve maand en dan hoor je hopelijk meer over wanneer jullie gaan starten :D
    Spannenddddddd :D

Hier gaat het op zich wel goed!
    Baal er alleen flink van dat mn cyclussen steeds langer worden (of zal het de spanning zijn?)
    En ben heel bang dat we vrijdag te horen krijgen dat we afgewezen zijn, ook al wijst alles erop dat we aangenomen zijn/worden.
    Toch blijft die angst...
    Ik hoop gewoon dat we vanaf vrijdag rustig de wachtmaanden door kunnen.
    Dat gestress van wel of niet is vreselijk!

Hoe gaat het met afvallen?
    Heb je dat wel volgehouden ondanks alle stress?

Succes met je nieuwe werkplek en het opnieuw stoppen met roken!

Liefs Dreamer

8. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Daar was ik weer een keertje...
    Erg lang geleden dat ik hier iets geschreven heb, schandalig eigenlijk...

Maar goed... 29 mei komt steeds dichterbij en de zenuwen en het ongeduld beginnen weer toe te slaan.

Elke poging om te stoppen met roken is tot nu toe op niets uitgelopen... elke keer gebeurt er wel iets waardoor je toch weer zo stom bent om naar de sigaretten te grijpen...
    Dus me nu eerst maar gericht op het afvallen... en jawel, ik ben al 2 kilo kwijt in één week tijd. Ben er aan de ene kant best trots op, aan de andere kant gaat ook dat me niet snel genoeg. Ik merk ook dat ik voor het stoppen met roken m'n motivatie kwijt ben.

Want... als ik stop met roken, en als ik 20 kilo afgevallen ben, is dat dan een garantie dat ik 200% vruchtbaar ben en meteen zwanger zal worden?

Ik weet het momenteel gewoon even allemaal niet meer... gisteravond zag ik een reclame op tv met een baby erin... toen zei ik tegen Hans "zouden wij dat geluk ooit nog mee mogen maken dat hier een klein frummeltje over de grond kruipt"...

Lange tijd heb ik een behoorlijke afstand kunnen nemen van alles, maar nu 29 mei dichterbij komt, kan ik het niet meer...

Dreamer lieverd, ik heb je een tijdje terug een PB gestuurd, maar helaas geen reactie van je gehad. Ik lees wel mee met je hoor, en vind het zo verschrikkelijk voor je dat jullie psychologisch gesprek elke keer uitgesteld wordt. Kan je het wachten nog een beetje doorkomen?

Liefs,
    Con

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Had je alle berichten nog gehad/gelezen?
    Alles is nu weer weg door deze verhuizing, dus hoop dat je het toch nog hebt gelezen.

Hoe was het gesprek?
    Nog iets wijzer geworden?
    Al duidelijkheid over wanneer jullie kunnen beginnen?
    Is het afvallen nog gelukt?
    En het stoppen met roken?
    Hadden ze nog commentaar erop?

Meis, hoop snel weer iets van je te horen!

Liefs Dreamer

10. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi hoi meis,

't gaat... zal zo even een stuk blog neerzetten over hoe het gegaan is enzo, daarna zal ik nog een kleine update typen...

Goed, zoals je ziet dus niet echt een lekker gevoel bij het gesprek... afgelopen maandag meteen gebeld voor de afspraak en ook dat verliep (met de assistente) erg stroef en moeilijk allemaal...

Enfin... vrijdagavond vol goede moed m'n laatste sigaret gerookt, en ik moet zeggen dat ik het weekend redelijk doorgekomen ben. Waar ik alleen wel tegenop zie is morgen weer in de auto, want juist in de auto zijn het vaak de moeilijke momenten... Ik hou ook continu in gedachten waar ik het voor doe en dat het gewoon MOET...

Jullie gesprek was goed verlopen zag ik, had je zelf ook niet zoiets van "heb ik me daar nu druk om gemaakt?"... ik heb dat zelf wel elke keer als ik weer naar het ziekenhuis ben geweest...

Enfin, wij weten dus niet eerder wat dan in september... ik hoop voor jou dat jij over 2 weken weer wat meer weet.

Liefs,
    Con

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nou zeg wat een onvriendelijke arts!
    Wat nou pas na de zomervakantie, zij hadden toch deze afspraak gemaakt.
    Kan me voorstellen dat je er een naar gevoel over hebt zo!

Super dat je nu weer gestopt bent met roken!
    De lichamelijke verslaving ben je al bijna voorbij, nu die moeilijke geestelijke verslaving nog.
    En de gewoonte, denk dat dat eigenlijk het ergste is.
    Maar meis, ik kan je verzekeren dat de rust die je terugkrijgt van het gestopt zijn met roken echt heerlijk is!

Ik heb niks geen verbeterde conditie, mn reuk en smaak zijn nog hetzelfde en niks van wat ze nog meer voor wonderen beloven als je stopt met roken.
    Maar wat ik wel heb is: een sloot geld over (mooi voor de kleine!) het huis, de auto en wijzelf stinken niet meer naar de rook en we hebben rust!
    Heerlijk om niet te MOETEN roken.
    Je houdt tijd over, echt waar.
    En jij hebt dé mooiste reden die er is, kans op een kindje.
    Het gaat je lukken meis, ik heb er alle vertrouwen in :D

Ja ik denk ook altijd was dat het nou?
    Ben ik daar zo zenuwachtig voor geweest?
    Maar het is toch de angst dat ze je laatste kans ook nog afpakken.
    Ik denk dat wij pas stoppen met ons zorgen maken daarover wanneer we werkelijk zwanger zijn.
    En dan hebben we weer genoeg andere dingen om ons zorgen over te maken *lol*

Ik hoop dat ik idd de 22e meer weet.
    Krijg elke keer de zenuwen als ik eraan denk haha.
    Dus probeer er maar niet aan te denken.
    En jij hoort in september wanneer je gaat starten, want het afvallen en gestopt blijven met roken gaat je gewoon lukken!
    Ik geloof in je.

Liefs Dreamer

12. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Het lukt me gewoon niet, ik voel me zo zwak, maar het stoppen met roken lukt niet. Zodra er maar weer iets van tegenslag is grijp ik weer naar die !@#$% sigaretten.

Het afvallen gaat wel redelijk, ben nu 4 kilo kwijt, dus ik ga me nu daar volledig op storten (samen met een aantal collega's op 't werk).

Diezelfde collega's gaan na de vakantie ook stoppen met roken, en dan ga ik met ze meedoen. Dan heb je veel meer een stok achter de deur (denk ik).

Ik weet dat ik moet, ik voel me slecht en zwak...

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat super dat je al 4 kilo kwijt bent meis!
    Hoeveel moet je in totaal kwijt raken voor de behandeling?
    Ik hoop dat het je lukt om alle benodigde kilo's kwijt te raken!

Dikke knuff voor jou,
    liefs Dreamer

14. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Op verzoek van TS heropend.

Groetjes
    Elvira

15. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Dank je wel Elvira!

Een tijdje stil geweest vanaf deze kant... had even klein beetje afstand genomen.

De volgende afspraak staat voor 18 september, en dan hopen wij te horen wanneer we mogen gaan starten (dit is eigenlijk min of meer toegezegd de vorige keer).

Ondertussen 10,5 kilo kwijt alleen het stoppen met roken blijft een drama. Vandaag de hele dag overdag niet gerookt, maar zodra ik thuis kom is het toch weer mis... toch blijf ik het proberen... want ooit zal het me lukken!

Liefs,
    Con

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Echt super meis, al 10,5e kilo kwijt!
    En zorg dat je geen rookwaar in huis hebt.
    Gewoon niets meer kopen.
    Het lijkt zo moeilijk, maar na even doorbijten zal je merken dat het wel meevalt.
    Het zit echt tussen je oren en jij bent sterker dan dat, dus kom op!
    Geloof in jezelf meis, je kan het!

Nog 3,5e week en dan weet je meer meis.
    Ik ga duimen dat jullie mogen beginnen!

Dikke knufff.

17. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Nog 2 weken, en dan hoop ik op dit tijdstip toch echt meer te weten.

Heel stom, maar ik merk dat de zenuwen toch weer beginnen toe te slaan...

Het afvallen gaat erg gestaag, maar er gaat nog elke week iets af, dus dat is positief...

Tsja, het stoppen met roken... ik was 2 dagen gestopt, meteen weer 2 kilo erbij... ik wordt er zo moedeloos van...
    Dus ik ga nu eerst door tot m´n streefgewicht en dan ga ik wel weer proberen te stoppen met roken... allebei tegelijk is gewoon teveel gevraagd...

Verder weinig nieuws te melden... op m´n werk gaat het lekker... voel me er echt thuis gelukkig...

Met m´n pa gaat het redelijk... zijn revalidatie is erg snel gegaan alleen z´n bloeddruk blijft nog aan de hoge kant. Vanaf aankomende week gaat hij de werkdagen weer opbouwen, en zo hoopt hij in december toch weer fulltime aan de gang te zijn.

Nu gaat alleen binnenkort m´n moeder geopereerd worden... Kan echt merken dat m´n ouders `ouder` beginnen te worden en allerlei klachten krijgen. Enfin, mijn moeder gaat binnen nu en 4 weken een nieuwe knie krijgen... erg spannend weer allemaal...

M´n mannetje heeft helaas nog steeds geen baan, ook iets om erg moedeloos van te worden, vooral voor hemzelf... elke keer maar afgewezen worden (zelfs op de meeste simpele en stomme banen) motiveerd niet echt...

Maar toch proberen we positief te blijven, daar kom je nog altijd het verst mee...

Liefs en dikke knuf
    Con

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Super dat het afvallen nog altijd doorgaat!
    Enne .. die smoesjes over stoppen met roken zijn wel doorzichtig :p
    Ga je eerlijk zijn op de afspraak?
    Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent nu het september is.
    Het gaat wel om je toekomst!

Erg he als je echt merkt dat je ouders ouder worden?
    Hier begint het aftakelen nu ook snel te gaan helaas.

Balen zeg, dat je man nog altijd geen baan heeft!
    Kan me voorstellen dat dat heel demotiverend is.

Heb je nog vragen voor over 2 weken?
    Ik ga duimen dat jullie direct mogen starten meis!

Dikke knuff

19. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Slapeloze nachten... of je het nu wil of niet, het komt allemaal weer zo dichtbij, en bewust, maar ook onbewust ben ik er continu mee bezig.

Enfin, nog 4 nachtjes slapen en dan hopen we meer te weten.

Het afvallen gaat nog steeds lekker, het stoppen met roken daarintegen niet. Dat heb ik voorlopig ook even opgegeven.
    En het is heel erg, maar nee, ik ga niet eerlijk zijn in het ziekenhuis en zie dit echt als een leugentje om eigen bestwil.

Want wat nu, als het gewoon helemaal niet gaat lukken... ik weet dat je positief moet blijven, maar dat is soms zo verdomde moeilijk...

En ik weet zeker, dat als de behandelingen gaan beginnen, dat ik het wel kan om te stoppen met roken, maar nu heb ik nog zoiets van "waar doe ik het voor"?

Ondertussen ook al een kleine vragenlijst gemaakt, want eigenlijk weten we nog helemaal niets... en dan zouden we vanaf volgende week mogen beginnen... erg vreemd allemaal...
    Nu ik dit zo typ krijg ik er eigenlijk een steeds vreemder gevoel bij...

We hebben nog helemaal geen donorkenmerken opgegeven, gaat er met hormonen gewerkt worden, hoeveel eitjes heb ik eigenlijk nog, welke methode gaat het worden, etc. etc....

En dan krijgen we weer een andere arts volgende week... maakt het er ook allemaal niet bevordelijk op... voor mijn gevoel dan...

Nee, deze o zo positieve meid is nu op een punt beland van ontzettende onzekerheid...

Sorry voor dit ego verhaal, ik hoop eigenlijk vrijdag met beter nieuws te komen.

Liefs,
    Con

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen hoor!
    Wat raar dat jullie nog geen donorkenmerken hebben moeten opgeven?
    Wij hebben het donorformulier al in maart of mei ingevuld.
    En nog altijd is er geen matchende donor gevonden.
    Ik zou er ook een raar gevoel bij krijgen als ze dan ineens in een week een 'match' zouden hebben ofso.

Is het vrijdag je startgesprek dan?
    Bij ons start je ongeveer een maandje na je startgesprek.
    Je krijgt met dat gesprek te horen hoe alles in zn werk gaat en of je hormonen gaat gebruiken enz enz.
    Dus dat je dat nog niet weet klinkt voor mij niet raar.
    Dan krijg je ook te horen wanneer je precies gaat starten (hangt van je cyclus af natuurlijk)

Hoeveel eitjes je nog hebt?
    Hoe bedoel je dat?
    Je hebt toch een echo gehad neem ik aan?
    Ze kunnen je eitjes niet tellen nu, dus op die manier kunnen ze het niet zeggen.
    Ben je bang voor de overgang?

Wordt er bij jullie niet standaard met IUI-D gewerkt?
    Jeetje, kan me voorstellen dat je er een vreemd gevoel bij krijgt zo.

En het leugentje om bestwil, sja, ik zou het ook doen!
    Ze bepalen al zoveel voor je.
    Zorg dan wel dat je doucht en schone kleding aantrekt en niet rookt vrijdag, anders val je echt door de mand als je een niet rokende arts krijgt ;)
    Dus even die zenuwen op een andere manier bestrijden :p

Hoelaat moet je er zijn?
    Kan ik lekker met je mee zenuwen namelijk!

Meis, mn duimen draaien voor jullie dat jullie snel mogen starten!
    Laat je het vrijdag snel weten hoe het is gegaan?

Dikke knuff!

Deel Deze Pagina