Meis, hoe is het gegaan vandaag? Ik barst van de nieuwsgierigheid! Ik hoop zoooo dat jullie snel mogen starten. Laat je snel weten hoe het is gegaan? Dikke knuff!
Hoi hoi, Ik schaam me rot, maar soms moet je ook maar net de geest vinden om iets te schrijven... Enfin, gisteren moesten we om 10.30 uur in het ziekenhuis zijn bij weer een andere arts. Ik was zelf de hele week al kriebelig en vreselijk negatief, dus had nergens meer op gerekend. Vrijwel klokslag 10.30 werden we geroepen door een, op het eerste gezicht, vriendelijk ogende vrouwelijke arts. We kwamen in de behandelkamer, en toen zei ze "zo de volgende keer is er afgesproken dat je nog meer af moest vallen en stoppen met roken. Hoeveel ben je nu kwijt?". Dus ik vertel heel trots dat ik 14 kg. kwijt bent. Nou dat is mooi zegt ze, dan kunnen we beginnen! Ze vroeg niet naar het roken gelukkig... Maar goed, toen zei ze, jullie zijn al helemaal op de hoogte... Nou nee, niet echt. Toen heeft ze stap voor stap alles heel duidelijk uitgelegd. Afgesproken dat zij onze vast contactpersoon wordt (erg blij mee), en toen moesten we de afspraak gaan maken voor de donorselectie. Op 2 november gaan we de donor uitkiezen, en daarna kunnen we beginnen! Eindelijk eens een keer iets positiefs. Kon wel huilen van geluk... Ze bracht het allemaal ook erg rustig. Vertelde ook dat mijn hormoonwaardes wel iets verhoogd zijn en dat het een verminderde vruchtbaarheid op KAN leveren... maar niet zoals in januari dat er gezegd werd "je lichaam is zich aan 't voorbereiden op de overgang, dus jullie kansen zijn nihil".... Klinkt toch allemaal wat anders he... Wel jammer dat het nu weer allemaal zo lang moet duren, maar ach... we hebben al zo lang gewacht, dan kan dit er ook nog wel bij! Dikke knuffel van een erg tevreden Con
Super zeg, eindelijk een echte startdatum om naartoe te leven! Jullie mogen zelf je donor uitkiezen? Hoe gaat dat in zn werk dan? Bij ons wordt er echt heel goed gekeken naar mn man zn uiterlijk, bij jullie dan zeker meer naar het algemene geheel? Spannend hoor Op naar 2 november meis! Nog maar anderhalve maand! Liefs Dreamer
Hoi hoi, Ja wat ik begrepen heb krijgen we 3 profielbeschrijvingen en dan mogen we daaruit kiezen. Ben inderdaad ook superblij, maar dan komt het ongeduldige weer naar boven, waarom moet dat nou weer zo lang duren dat we die keuze kunnen maken... Maar goed, ik moet allang tevreden zijn... Ik ga voor jou toch heel hard duimen, en hoop dat je heel snel de uitslag van jullie semenonderzoek krijgt! Ik hou je op de hoogte! Liefs, Con