Hi, Ik heb net een test gedaan met de clear blue met indicator. De test gaf 'niet zwanger' aan. Ik heb op dag 15/16 van mijn cyclus positieve ovulatietesten gehad. Ook voelde mijn baarmoeder rond die dagen zachter aan. In mijn handteking staat mijn cyclus vanaf het verwijderen van mijn spiraaltje (de cyclus van 37 was een periode van van heel veel stress en mijn eisprong was toen ook een week later). Ik zit nu op dag 33 van mijn cyclus. Ik heb sinds dag 28 een wat drukkende rugpijn (deze is nu al sinds 2 dagen weg) en dit is meestal een teken dat mijn menstruatie er aan komt. Tot op heden nog geen teken van een menstruatie (ook volgens mij niet van een zwangerschap). Normaal begint het altijd met wat afscheiding en bloed en de dag daarna zet het door. Ik ben best een nuchter persoon, maar ik voel mij nu redelijk radeloos. Heeft iemand hier ervaring mee?
De cb digital is volgens mij best gevoelig. Dus of je bent te vroeg met testen of je bent niet zwanger denk ik. Misschien toch even uitgaan van je langste cyclus, meer dan wachten kan je nu niet doen lijkt me.
dag 15/16 een positieve test, dus uitgaande van 16 dan zal je de 18de je eisprong hebben dan zal je rond de 32ste dag ongesteld moeten worden. Dus in het langste geval ben je nu een dag overtijd. Het kan zijn dat je wat later bent en wat anoniempje101 aangeeft, uitgaan van een langere cyclus. Het kan zijn dat, ondanks positieve ovulatietesten je geen eisprong hebt gehad maar dat deze later is gesprongen (of niet, dat kan ook een ronde voorkomen helaas). Een positieve ovulatietest is geen garantie dat het ei ook springt, daarvoor zou je moeten temperaturen. Het enige wat je kunt doen is afwachten en morgen of overmorgen nog eens een testje wagen en dan kv5v2. Het komt wel eens voor dat iemand na NOD pas positief test. Moet er wel bij zeggen dat dit niet heel vaak voorkomt, dus ben bang dat je beter van het negatieve uit kunt gaan. Hoop natuurlijk dat jij bij die ene percentage zit die wel pas na NOD positief test! succes!
Dank voor jullie reacties. Bij alle cyclussen (behalve die van 37) had ik positieve ovulatietesten rond 15/16. Dus ik ging/ga uit van een regelmatige cyclus. Maar ja...meer dan wachten kan ik niet doen