uit bedje klimmen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Bellabella, Apr 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Hallo!

Mijn kleine meid kan zonder slaapzak bijna uit haar ledikantje klimmen...:( Met slaapzak probeert ze het ook wel maar gelukkig houdt dat haar nog wel tegen. Ik ben zoooo bang dat ik opeens een keer KLETS hoor en dat zij er dan naast ligt.
    Wat doen jullie met jullie kleintjes als ze bijna uit bed dreigen te klimmen?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Poeh gevaarlijke dame zeg.
    Zou het ook niet weten behalve dan een extra matras op de grond leggen maar dat neemt het gevaar niet weg.

3. nense

nense Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,358
    0
    36
    Female
    Gelderland
    Misschien kun je wat spijltjes weghalen. Dat ze niet zomaar uit bed kan rollen, maar als ze wakker is er op deze manier uit kan "klimmen".

4. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Mijn moeder zette vroeger t campingbedje naast mijn bed; daar viel ik dan in, kon ik niet uitklimmen en sliep ik in verder.

5. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Dat is een slimme oplossing, zeg!
    Maar doet geen van jullie kindjes dit dan?

6. music4life

music4life Niet meer actief

mijn dame niet,,ze kan echt wel rond hupsen in der combi sleeper,,, die is nu nog op de winterstand (dik) maar ik wet ,van de zomer zal ze het wel gaan proberen vrees ik,,,ik vind het campingbedje naast het gewonen ledikant een goed idee,, en ook spijltjes eruit,kan ook ,,,af matrasje ernaast idd,, kijk vooral naar deplek van je ledikant ,,kijk dat hij niet te dicht naast een kast staat,, succes

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    jayla doet het (gelukkig!!!) nog steeds niet... zij gaat echt naar bed en meteen slapen haha maarr als ze het wel gaat doen dan ga ik 1 kant weghalen uit het ledikantje (kan trouwens niet bij alle ledikantjes) en dan ga ik haar toch alvast proberen te wennen zelf in en uit bed te kruipen

8. music4life

music4life Niet meer actief

wat een mooie banner;):D wat een poppetje

9. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,983
    0
    0
    Hier ook een meisje dat steeds uit haar bed klimt! we vinden dr elke ochtend spelend in dr kamertje.. wel gebben we een matrasje op de plek neergelegd.
    Wij willen overgaan naar een peuterbedje zodat ze gewoon uit dr bed kan..

10. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Ik ben bang dat als ik een gedeelte van het ledikantje afhaal dat ze dan in haar slaap uit bed valt? Maar dat zou ik idd kunnen oplossen met extra matrasje op de grond ofzoiets...
    Ik hou haar slaapzak zo lang mogelijk aan maar mocht ze het ook kunnen met dat ding aan dan zal ik jullie tips ten harte nemen, thanx!

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0

Dank je!! ben ook erg trots op mijn duiveltje :D

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0

er zijn trouwens van die rekjes voor zodat ze er niet uit kunnen rollen maar wel zelf eruit kunnen klimmen... zal ff voor je kijken hoe die heten en waar te krijgen zoek er zelf namelijk ook een :D

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

een vriendin van me haar zoontje die ging ook altijd uit bed. dan liet hij zich gewoon vallen over het ledikant heen. Heel gevaarlijk, zij heeft toen een peuterbed aangeschaft en dat ging prima.

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    bedhekjes

dit is m voor een peuterbedje ofzo ;)

15. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Dank voor het opzoeken female! Dat is inderdaad erg handig...

16. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    thank god voor dit forum..

Mijn ventje is net uit bed geklommen, en dus gevallen (met slaapzak aan!!) zat er al aan te komen want zonder slaapzak deed hij t ook al..
    Ga t campingbedje maar ernaast zetten.. zucht.. zo klein en al zo groot....

Share This Page