Hallo, Hoe vaak hangen jullie een nieuwe, schone keukendoek en theedoek op in de keuken? Wij hebben een vaatwasser, dus een theedoek gebruik ik niet echt vaak. Het aanrechtdoekje wordt hier elke dag vervangen door een schone. Groetjes, Hanna
Ook wij hebben een vaatwasser, maar ook een theedoek enz. Alles wordt hier iedere dag vervangen en desnoods meerdere keren vervangen
Meestal 2 keer per dag! Ik heb een hekel aan ''vieze'' handdoeken theedoeken en vaatdoeken. Ik heb er dan ook echt heel veel
Theedoek gebruik ik bijna niet, dus die 1x per week. En ik pak iets van elke 3 dagen een nieuw vaatdoekje. Het ligt er een beetje aan wat ik ermee gedaan heb en hoe vies ie is. Als ik er bijv. alleen de broodkruimels mee heb weggehaald ga ik echt geen nieuwe pakken.
Theedoek idd 1 keer per week. Vaatdoekje iedere dag...en handdoeken eens per 3 dagen. Die op de wc, 1 keer per week... Groetjes, Miranda
Ik sta ervan te kijken dat jullie allemaal elke dag een verse thee- en handdoek pakken. Ben ik dan zo'n uitzondering??? EDIT: Wat doen jullie dan allemaal met je theedoek, handdoek en vaatdoek dat ze iedere dag aan verversing toe zijn? (is geen kritiek ofzo hoor, maar een serieuze vraag).
Vaatdoekjes worden elke dag verschoond. Handdoeken om de dag, en theedoeken 1x per week (soms 1x per 2weken).
@mermaid: Ik droog mijn handen af met de handdoek, maak het aanrecht schoon met het vaatdoekje en droog daarna het aanrecht af met de theedoek. Zelfde als er iets geknoeid is, maar dan gooi ik het gelijk in de was, dus soms zelfs meerdere keren per dag
Hier vaatdoekje dus elke dag. Daar wordt ook zo'n beetje alles op het aanrecht mee gedaan. De keukendoek hangt hier eigenlijk alleen voor om handen aan af te drogen. De theedoek hangt er naast voor spullen die nog nat uit de vaatwasser komen of ook voor om handen aan af te drogen als de keukendoek nat is. Vaatdoekje dus hier elke dag vervangen en ik denk dat ik de keuken/theedoek 2x in de week ga vervangen. Moet genoeg zijn, vind ik.
Ik ruik altijd ergens aan (beetje domme tik haha) Maar ruik maar eens aan een vaatdoek aan het einde van de dag het is een nat voorwerp (hier wel in elk geval) kunnen bacteriën lekker broeien als het een aantal uren op het aanrecht ligt. Theedoek gebruik ik om iets mee af te drogen gaat ook snel stinken. Handdoek om je handen mee af te drogen.