mijn man kan helaas nooit mee naar de gyn. omdat het nogal moeilijk gaat met zijn werk ...laatst gaf hij aan dat hij wenste dat hij er toch iets meer bij betrokken kon zijn ...na de vorige 3-d echo zei hij ook dat hij nu nog veel meer nieuwschierig is geworden naar onze kleine meid .. aangezien dat we a.s zondag 1,5 jaar getrouwd zijn heb ik als verrassing een 3D echo gepland voor morgenochtend 11 uur en wil dan een foto uit laten vergroten voor hem van ons kleintje ...ik moet al 2 weken mijn mond houden pffffff... wat niet meevalt ...hopen dus dat hij er blij mee zal zijn
vandaag de echo ..men wat vind ik het spannend ...ik heb net al een gedicht geschreven wat ik bij de echo en foto zal doen ...wat vinden jullie ervan ? Lieve Papa Al ben ik nog ik nog super klein en moeten we samen nog wachten ... ik ben nu al blij in je midden te zijn en ben ik al al bij je in gedachten zo nu en dan probeer ik iets van me te laten horen een beweging een schop of een hik dan weet je al een beetje van te voren lieve papa hier ben ik maar nu moet ik eerst even groter groeien nog wat meer in de lengte en wat meer vet misschien zal je liefde nu al op opbloeien Als je je hand op mama`s buik legt dan voel ik het Vandaar dat mama kwam tot dit besluit dat je me nu al een beetje kan zien nog 13 weken en dan mag ik eruit dan kan je me vasthouden en knuffelen en troosten misschien heel veel liefs van .....
wauw Asjuh, wat een prachtig gedicht ! Alvast veel plezier met de echo en natuurlijk ook veel plezier zondag als je dit prachtig kado aan je mannetje geeft Laat je ons weten hoe ie gereageerd heeft? ben wel benieuwd of ie een traantje gaat wegpinken
wow ons meisje heeft mega goed haar best gedaan voor papa ...hij zal zeker blij zijn ...tot Zondag wachten dat zal ik helaas niet redden hahaahha..ik zal wat mooie plaatjes in mijn album zetten (als dat lukt)
mannetje huilde met het gedicht ..(omdat hij het zo mooi vond) ..de echo vond hij helemaal geweldig en heeft met een big smile op zijn gezicht gekeken ...helemaal geslaagd dus de verrassing