sinds weken weer aan de borst, super trots!!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door lynnetjee, 9 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Nadat ik domperidon ben gaan slokken voor de productie omhoog te krijgen de lactatiekundige laten langs komen. En jawel! Mijn kleine meisje drinkt gewoon weer aan de borst na 5 weken er helemaal niet aan gedronken te hebben! Wel met een tepel hoesje maar ze zei dat, dat vaker voorkomt bij premature. Afgesproken haar nu om en om aan te leggen en maandag contact hoe het gaat en of ik het aandurf volledig de borst te gaan geven.

Op de neonatologie dronk ze 3 keer per dag aan de borst ( ook met tepel hoesje) maar nooit een volledige voeding en ze werd ervoor en erna altijd gewogen en wat ze te kort had kreeg ze dan met de fles. Daar kon ik goed inschatten hoeveel ze dronk maar eenmaal thuis kon ik dat niet meer dus maar fulltime gaan kolven omdat ik bang was dat ze anders ging afvallen en we terug moesten. Gevolg te weinig productie en een hoop stress want ze heeft reflux en moer hierdoor 30 tot 45 minuten na het drinken recht gehouden worden en dan vooral niet bewegen met haar met als gevolg dat ik met het kolven, fles geven, rechthouden en alles schoonmaken 1uur tussen de voedingen had. Hoewel ik dat met liefde deed brak het me wel ook op. Maaaaaaar nu dus weer om en om aan de borst! Zo trots! Ze drinkt nu zo goed!

Moest even mijn verhaal kwijt hihi

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Wat goed van je!! Super goed hoor. Geniet er van. Het is zo heerlijk als je ze aan de borst kan voeden. Ook met reflux.

3. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    geniet ervan!! super!

4. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Proficiat! Ik hoop dat je ze ooit volledig aan de borst kan krijgen. Hier is het gelukt, ook na vroeggeboorte op 33w, maar ik weet maar al te goed dat het niet evident is.

5. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Super goed joh! Ik heb hier 2 md met tepelhoedje gevoed ook een couveuse kindje (niet prematuur ) maar toen ze groter werd een beter het drinken snapte kunnen afbouwen. Uiteindelijk een jaar gevoed!

Hoe groter ze wordt Hoe krachtiger ze gaat drinken en hoe met ze wel tegen een stootje kan dan is het vaal wat makkelijker de cc's los te laten en te genieten van je dame aan de borst. Ik wens je een hele fijne bv periode toe!

6. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Dankjewel allemaal! Het is echt genieten!

alleen maandag toch even aan de lactatiekundige nog wat vragen, ze geeft toch wel na iedere voeding zo'n 10 tot 20 cm terug, kijken of daar iets aan te doen is.
    morgen ga ik eens 2 voedingen achter elkaar de borst geven? Kijken hoe ze het daar mee doet

Deel Deze Pagina