Kan opeens hartje niet meer vinden met angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PrettyMuffin, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Vorige week kon ik hm binnen een paar sec vinden, meerdere keren. Gisteren en vandaag niks. Waar ik ook probeer. Nu maak ik me dus (waarschijnlijk nutteloos) super druk..
    Iemand die me even gerust kan stellen?

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ja hoor, je kindje is anders gaan liggen waardoor je het hartje niet kunt vinden. Dat gebeurt vaker!

3. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Oké! En er is zeker ook geen touw aan vast te knopen wanneer er weer kans is om hm te vinden. Wil niet elke dag aan dat ding gaan hangen. Voel me zo'n muts dan :p

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier was het hartje inderdaad ook weleens niet te vinden met de angelsound.
    Bij de derde hen ik met ruim 14 weken een echo gehad, omdat de verloskundige het hartje niet kon vinden, maar op de echo zagen we een slapend mannetje met een kloppend hartje.

5. oxbow

oxbow Niet meer actief

ik probeerde het dan eerlijk gezegd die dag nog wel een keer, soms had ik dan geluk dat ik onze draaikont heel even hoorde ergens in de verte en dan wist ik dat het goed zat.
    Maar het gebeurde ook wel dat ik hem dan ook niet kon vinden en dat maakte me ook wel onzeker en onrustig.

kan me dus goed voorstellen dat het niet prettig is dat je het hartje niet kan vinden.
    Eventueel zou je met de verloskundige kunnen bellen als je het echt niet vertrouwd.

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Daarom raden verloskundige deze dingen ook af. Je maakt je waarschijnlijk onterecht zorgen en dat is ook niet goed als je zwanger bent.

7. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Daarom heb ik zo'n ding niet aangeschaft, al was de verleiding best groot. Ik denkdat ik ook steeds in de stress zou schieten als ik het niet kon vinden.

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook, terwijl het lang niet altijd wat zegt. Als je kindje helemaal achterin tegen je rug aan ligt of net even op een andere plek dan hoor je al niks.
    Hoe lastig ook, vertrouw op je kindje dat het goed groeit en doet!

9. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    En daarom koop ik er dus ook geen een. Ik zou helemaal in de stress schieten en alleen maar ongelukkig worden.

10. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Heb dat met 18 weken gehad.
    Heb het toen meerdere keren geprobeerd op een dag, rustig proberen te blijven want je weet dat je ze niet altijd kan vinden.
    Volgende dag liet meneer zich duidelijk horen :)
    En als ne het echt niet vertrouwd zou ik de vk bellen en het even navragen

11. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoi,

Ik heb vaker gehoord dat dat met Angelsound kan gebeuren. Daarom heb ik een Luvion gekocht, wel duurder, maar ook al ligt m'n kleine ongunstig, kan ik nog in de verte z'n hartje horen. Ook bewegingen en hikjes, echt te leuk! En dat terwijl ik ook nog de placenta voor heb liggen!

Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, die kleine heeft zich gewoon even teruggetrokken;)

Groetjes Patricia

12. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Dat ik zwanger was van mijn dochter, had ik in het ziekenhuis al te horen gekregen dat rond de 15, 16 weken, de kindjes moeilijk te vangen zijn voor hartje luisteren. Ze hebben namelijk erg veel ruimte en als ze flink beweeglijk zijn, dan kun je zoeken wat je wil.
    Bij de controle met 16 weken konden ze het hartje niet vinden en toen mocht ik alsnog een echo. Wat bleek, een druk meisje, met een keurige hartslag.

13. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    @Roos25 daar had ik nog nooit van gehoord, maar klinkt inderdaad heel logisch! Ik heb donderdag met 16 weken weer een echo, dus denk dat ik die rustig afwacht :)

14. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Daarom heb ik hem ook nooit gekocht ... Zou echt gek worden als ik het niet kon vinden..

15. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Voor mij is het juist een hele gerusstelling. Ik luister sinds ik 10w ver was ongeveer om de 3 dagen. Tot nu toe 1x niet gevonden. Maar ben er wel nuchter bij gebleven. Enkele dagen daarna vond ik hem binnen de 5sec. Na de MA in juni ben ik zo blij met mijn doppler. Ik heb nog altijd moeite met het idee dat deze zwangerschap wel goed gaat.

16. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Mijn verlos kan t hartje elke x niet vinden met haar dure doppler😉ik vind mijn uk al sinds 9.3 met de angelsound.

Soms hoor ik t in n flits of moet ik lang zoeken, dan weer heel duidelijk.

Als ik t niet kan vinden probeer ik t gewoon een paar uur later en dan vind ik t meestal wel.

17. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik heb de Angelsound ook gekocht toen ik 15 weken zwanger was en kon de eerste week helemaal geen hartje vinden. Ik natuurlijk helemaal in de stress. Ik gebruik hem nu eigenlijk niet meer maar hoor nu met de Angelsound beter dan met de doppler van de verloskundige.

Deel Deze Pagina