Dit is een van mijn favoriete nummers There's a little black spot on the sun today It's the same old thing as yesterday There's a black hat caught in a high tree top There's a flag pole rag and the wind won't stop I have stood here before inside the pouring rain With the world turning circles running 'round my brain I guess I'm always hoping that you'll end this reign But it's my destiny to be the king of pain There's a fossil that trapped in a high cliff wall That's my soul up there There's a dead salmon frozen in a waterfall That's my soul up there There's a blue whale beached by a springtide's ebb That's my soul up there There's a butterfly trapped in a spider's web
en dit is een van mijn grote favorieten...... These mist covered mountains Are a home now for me But my home is the lowlands And always will be Some day youll return to Your valleys and your farms And youll no longer burn To be ...........................
Hier dan mijn liedje, ben benieuwd op iemand hem kent.. My shadow side so amplified Keeps coming back to dissatisfied Elementary son but it's so... My love affair with everywhere Was innocent why do you care Someone start the car Time to go... you're the best I know My sunny side has up and died I'm betting that when we collide The universe will shift into a low... The travesties that we have seen Are treating me like Benzedrine Automatic laughter from a pro
ik dacht, ik doe het is ff moeilijk en pik de nederlandse vertaling van een prachtig engelstalig nummer. kwam dus deze tekst tegen bij het googlen issie niet om te gillen nou ja, wie het weet mag het zeggen ; Theres een zekere damewhos Alles wat schittert is gouden En shes kopend een trap aan hemel. Wanneer zij daar wordt weet zij het Als de opslag allen gesloten is Met een woord kan zij krijgen wat zij voor kwam. Ooh, ooh, en shes kopend een trap aan hemel. Theres een teken op de muur Maar zij wil zeker zijn de oorzaak die u de woorden hebben soms twee betekenissen hebt geweten. In een boom door de beek Theres een zangvogel die zingt, Soms zijn elk van onze gedachten misgiven. Ooh, het maakt me benieuwd zijn, Ooh, het maakt me wonder. Theres het voelen krijg ik Wanneer ik aan het westen kijk, En mijn geest schreeuwt voor het weggaan. In mijn gedachten die ik heb gezien Ringen van rook door de bomen, En de stemmen van hen die het bevindende kijken. Ooh, het maakt me benieuwd zijn, Ooh, het maakt me werkelijk wonder. En zijn gefluisterd dat spoedig Als wij allen het wijsje roepen Dan zal piper ons tot reden leiden. En een nieuwe dag zal dagen Voor hen die zich lang bevinden En de bossen zullen met gelach weergalmen. Als theres bustle in uw hedgerow Dont wordt nu gealarmeerd, Zijn enkel kan de lente schoon voor koningin. Ja, zijn er twee wegen u kunt gaan door Maar uiteindelijk De tijd van Theres nog om wegyoure te veranderen. En het maakt me wonder. Uw hoofd zoemt en wont het gaat Voor het geval dat u dont het weet, Pipers die u roepen om zich bij hem aan te sluiten, De beste dame, kan u de windslag horen, En wist u het Uw trap ligt op de fluisterende wind. En aangezien wij op onderaan de weg winden Onze schaduwen langer dan onze ziel. Er loopt een dame wij allen kennen Wie wit licht glanst en wil tonen Hoe het evrything nog aan goud draait. En als u zeer hard luistert Het wijsje zal aan u uiteindelijk komen. Wanneer allen één zijn en één is allen Om een rots te zijn en te rollen niet. En shes kopend een trap aan hemel
Ik rij naar huis voor kerstmis Ik kan niet wachten tot ik die gezichtjes zie! Ik rijd naar huis voor kermis Ik ben onderweg en het is zo lang geleden maar ik zal er zijn! ik zing dit liedje om de tijd te doden in mijn auto rij ik rij ik naar huis voor kertsmis... nou deze is toch eitje? dacht past mooi bij de tijd van het jaar hahaha wie o wie?
I don't wanna be so shy, uh-uh Everytime that I'm alone I wonder why Hope that you will wait for me you'll see that, you're the only one for me
haha nou de laatste regel verklapt het wel een beetje he? een trap aan de hemel? Toevallig zijn wij bezig (sinds de uitvaart van onze dochter) met onze eigen uitvaart vast te leggen op papier. Mijn vader wil dus dit nummer... dan luister je echt goed naar de woorden, dus vandaar... (stomme is ook dat mijn vriend brother in arms wil zag ik ook al voorbij komen)
Nothing you can say, Can take me away, From my guy. Nothing you could do, 'cause I'm stuck like glue, To my guy. I'm sticking to my guy, Like a stamp to a letter, Like birds of a feather, We, stick together, I can tell you from the start, I can't be torn apart from my guy deze is niet vertaald hr hahaha
I got my first real six-string Bought it at the five-and-dime Played it till my fingers bled .......................................... Me and some guys from school Had a band and we tried real hard Jimmy quit and jody got married I shoulda known wed never get far Oh when I look back now That summer seemed to last forever And if I had the choice Ya - Id always wanna be there Those were the best days of my life Aint no use in complainin When you got a job to do Spent my evenins down at the drive-in And thats when I met you Standin on your mamas porch You told me that youd wait forever Oh and when you held my hand I knew that it was now or never Those were the best days of my life moet ook niet zo moeilijk zijn voor de rock-chicks onder ons......