nu mag ik toch? And lend your voices only To sounds of freedom No longer lend your strength To that which you wish To be free from Fill your lives With love and bravery And you shall lead A life uncommon Ive heard your anguish Ive heard your hearts cry out We are tired, we are weary But we arent worn out Set down your chains Until only faith remains Set down your chains
had ik al gedaan.. maar ik zal er nog eens eentje neerzetten dan And you play it coy but it's kinda cute Oh when you smile at me you know exactly what you do Baby don't pretend that you don't know it's true Cause you can see it when I look at you nou die moet wel te doen zijn denk ik
Ik vind dit een heel leuk spelletje, maar kan nooit de liedjes raden. Konden we het maar met deuntjes doen ipv teksten.
(goed!) voor kaatje: c d e c, c d e c, e f g, e f g, g a g f e c, g a g f e c, c g c, c g c is ook niet echt te doen, of wel?
voor de mensen die noten kunnen spelen (dit is een piano riedeltje) dan heb je het zo...! ondertussen mag jij een songtekst intikken dan probeer ik wel te raden
Als je een beetje fan bent is het een makkie. kijk maar naar de huizen om je heen ze zouden nooit gebouwd zijn zonder steen en zitten er geen vleugels aan een vogel vliegt het toch nooit ergens heen ook al krijg je nog zovele kansen en gaat er altijd eentje mis en doordat je mijn gezang kunt horen weet je ook wat stilte is want het een kan niet zonder het ander pak maar m'n hand stel niet teveel vragen je kunt niet als enige de wereld dragen pak nou maar m'n hand laat mij de weg wijzen er is geen probleem als je keer op keer jezelf wilt bewijzen maar je kunt het niet alleen
ik ken het nummer niet maar ik vind het wel een tekst voor 'de dijk' (mijn c-d-e'tje was 'vader Jakob )