Weet je wat ik zie als ik gedronken heb, Allemaal .. Zoveel ..om me heen. Oh, ik weet wel dat ik nu mezelf nep, Want er zijn geen .., maar ik zie om me heen .........Op m'n dekens, in m'n kussen, kijk maar In m'n oren, in m'n neus en in m'n haar En ze lopen steeds door elkaar Hele legers lopen daar over de grond Kijk, ze rukken op langs het plafond En de kamer draait maar in het rond Oh, oh, weet je wat ik zie als ik gedronken heb Allemaal Zoveel .. om me heen .Langs de drempel in een hele lange rij Door de sleutelgaten komen zij er bij En ze kijken allemaal naar mij . Blauwe, gele, rooie, alles ziet er bij Likkebaardend komen zij steeds dichterbij En ze loeren allemaal naar mij
Yeeaaaah Nu ben ik he? I'm through with standing in line to clubs we'll never get in It's like the bottom of the ninth and I'm never gonna win This life hasn't turned out quite the way I want it to be I want a brand new house on an episode of Cribs And a bathroom I can play baseball in And a king size tub big enough for ten plus me
Mercy me? Sorry hahaha ik zal het niet meer doen... maar met google is echt alles zo gevonden hoor. Flauw van mij,
Jep dat heb je gelijk in, met google ga je rond de wereld he...?! De hele wereld is nu in google gebracht!
Waarom kan liefde oh zo heerlijk zijn...?! We were as one For a moment in time And it seemed everlasting That you would always be mine Now you want to be free So I'll let you fly 'Cause I know in my heart Our love will never die You'll always be a part of me I'm part of you indefinitely Boy don't you know you can't escape me Ooh darling 'cause you'll always be my baby And we'll linger on Time can't erase a feeling this strong No way you're ever gonna shake me Oh darling, 'cause you'll always be my baby
When I saw you guys dancing in the sun, a shadow fell on my heart You were the worst mistake she ever made. And she laughed too loud at your jokes, yes I know you were funny But I couldnt laugh because I knew where it would lead. Now the anger has drowned out all the jokes, she doesnt laugh anymore, See the pain in her smile. And shes tried, yes shes tried to run away, but you would not let her go You are her ball and her chain. Now I wish you were dancing in the sun, but the steps were all wrong So release her from her chains now. With your jokes you imprisoned her heart, you never gave her a chance She never knew you couldnt dance .