heeft iemand van jullie dit speelhuis? zo ja, wat voor kwaliteit is het? is het stevig? Ben je tevreden? ik heb ook al een aantal huisjes gezien van zacht plastic waarbij je de deur er zo uit trekt als je kind er iets te hard aan trekt. View attachment 248351
ja deze hebben wij ook. hier is het een succes. stevig genoeg en makkelijk in en uit elkaar te halen. ik heb echt rauwdouwers en alles is nog heel. enigste probleem wat wij nu hebben is dat de deur niet dicht wil blijven zitten maar we moeten hem even er opnieuw inzetten 1 schaniertje zit een beetje scheef denk dat het daar aan ligt. daarnaast ziet ie er ook echt zo uit als op de foto.
Dat wilde ik even weten. Die van little tikes vond ik nog meevallen, heb er een bij de praxis gezien die echt niet stevig was!
Wij hebben hem, maar ik vind het geen succes. De kinderen zijn zo uitgespeeld, hij waaide vorig jaar al eens de planten in, ziet er leuk uit door de stickers (die je zelf moet plakken), maar de stickers zijn er snel af en dan ziet het er meteen veel minder leuk uit. De ramen en deuren zitten er nog steeds in, dat dan weer wel.
Ik heb een van little tikes en die zijn echt een stuk steviger,dikker matriaal en waait niet weg(we hebben een dakterras) Deurtjes en ramen gaan goed open en dicht. Wij en de kleine zijn er heel blij mee.
Wij hebben deze ook en ik vind hem echt wel superstevig! Dat van die stickers herken ik wel, en bij ons blijft de deur ook steeds openstaan, maar verder bevalt hij echt goed. Zelfs bij harde wind is hij goed blijven staan, hij is niet heel erg licht. Kortom, wij (mijn 2 meiden) zijn er erg blij mee!!
ja ik vind hem ook wel stevig hoor. til hem in mijn eentje niet zomaar op. (ja als ik er in ga staan dan wel)
wij heeben hem ook en ik heb in hert voorste raampje een planten bakje gehangen met plantjes te schattig gewoon