Hallo allemaal, Dit is een nieuw programma van RTL 4 ik heb de amerikaanse versie bekeken, en aangezien ik echt een liedjes freak ben, heb ik me opgegeven, ik ben benieuwd of ik er ooit wat van hoor, wel spannend hoor.
Wauw... ik heb ook het punt gestaan me aan te melden. Lijkt me echt zo leuk. Ben je ook zo'n lyrics-freak?!? Ik zing zo'n beetje alles mee. Maar of het ook altijd goed is.... Ik ben benieuwd of je mee mag doen! Groetjes, Josien
Volgens mij is het iets eenmaligs of niet? Ik dacht dat het te maken had met de eindejaarsshow van de Staatsloterij, maar weet het eerlijk gezegd niet zeker... Groetjes, Josien
Haha, ik zing altijd heel hard mee met liedjes, maar dan mijn eigen tekst want ik onthou op een of andere manier teksten nooit.. Lijkt me wel een heel grappig programma!
Ik zing ook altijd mee, maar heb echt het lef niet om me op te geven hoor. ik hoop dat je wat hoort Sientje, dan zit ik iniedergeval voor de buis.
Lijkt mij ook zo'n leuk programma! Heb er ook al aan zitten twijfelen om mij op te geven, maar ik durf nie
ja ik ook..durf ook nie... moet elke keer zo lachen om dat voorstukje.. mama mia really wanna see ya haha
Heb ook al zitten dubben om me op te geven... ben ook al zo'n wandelende jukebox, hihi! Op werk zeggen ze over mij; "gooi er maar een kwartje in en ze zingt het wel!" Kijk, dat het nergens naar klinkt maakt niet uit toch?