Zelfinseminatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anonymousje, 26 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anonymousje

    26 jul 2017
    29
    7
    3
    Vrouw
    Wij proberen zwanger te geraken via zelfinseminatie ( sperma opvangen en via spuitje in de vagina inbrengen ). Nu hebben wij dit op de dag van mijn ovulatie gedaan. Ik heb mijn vriend oraal bevredigd waarna hij klaargekomen is ( wat niet de bedoeling was ). Aangezien ik dit zag als een gemiste kans heb ik het zaad uit mijn mond in mijn vagina ingebracht via het spuitje ( meteen in het spuitje opgezogen en direct vagina in gespoten ). Mijn vriend zegt nu dat dit voor niets dient, dat het speeksel het sperma gedood zal hebben. Nu vraag ik mij af of dit waar is en het dus idd voor niets geweest is?
     
  2. mariellevanr

    mariellevanr Niet meer actief

    Speeksel is slecht voor het sperma inderdaad. Niet alle zaadcellen zullen daardoor dood gaan, maar de kans dat je nu zwanger bent is wel kleiner.

    Ik ben drie keer zwanger geraakt door zelfinseminatie en alle drie in de eerste maand. Ik gebruikte ovulatie testen. Deze geeft al een aantal dagen voor de ovulatie resultaat. Vanaf de positieve test deden wij 5 dagen lang iedere avond insemineren.

    Mijn man kwam klaar in een schoon potje. Ik zoog het sperma op met een 10ml spuitje. Ging met mijn billen omhoog op een kussen liggen en mijn man leegde het spuitje zo diep mogelijk in mijn vagina. Samen zorgde we ervoor dat ik dan zo snel mogelijk klaar kwam (makkelijker voor de zaadcellen om door de baarmoedermond te komen). Hierna bleef ik nog een half uur met mijn billen omhoog liggen.

    Succes!
     
  3. anonymousje

    26 jul 2017
    29
    7
    3
    Vrouw
    Bedankt voor de tips! Zal ik zeker eens zo proberen! Wat fijn dat het bij jullie al in de eerste ronde gelukt is!
     
  4. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.453
    3.441
    113
    Als ik me niet vergis was er pas geleden een topic van iemand waarbij dit ook gebeurd is en volgens mij bleek zij uiteindelijk wel zwanger.
     
    anonymousje en Moanaa vinden dit leuk.
  5. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.453
    3.441
    113
    anonymousje en Moanaa vinden dit leuk.
  6. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    anonymousje en Moanaa vinden dit leuk.
  7. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Haha, @Elsa86 en ik dachten hetzelfde :D.
     
    anonymousje, Moanaa en Elsa86 vinden dit leuk.
  8. Lisaaa

    Lisaaa Actief lid

    3 feb 2017
    185
    207
    43
    #8 Lisaaa, 26 jul 2017
    Laatst bewerkt: 26 jul 2017
    ..



    Oeps, account van mn zusje stond nog open.
     
  9. Moanaa

    Moanaa Actief lid

    12 jun 2017
    118
    103
    43
    Vrouw
    Ja dat was ik! :D Nu 6+2 zwanger en alles gaat goed!
     
    Orselia, JosjeM en nizzie86 vinden dit leuk.
  10. anonymousje

    26 jul 2017
    29
    7
    3
    Vrouw
    Maar was dit echt van die ene keer dat je het uit je mond genomen hebt en hebt geïnsemineerd? Want dit is hier wel het geval. Goh ik hoop het zo :D Dan geef je mij hoop haha! Kom er helemaal gek van. Proficiat alvast!!
     
  11. Moanaa

    Moanaa Actief lid

    12 jun 2017
    118
    103
    43
    Vrouw
    Dat is natuurlijk niet meer te achterhalen. We hebben het de volgende ochtend om 5 uur ook nog gedaan (met halve lading). Ik was nogal overstuur dat het was misgegaan.
     
  12. anonymousje

    26 jul 2017
    29
    7
    3
    Vrouw
    Maw, we gaan het nooit weten. :) Tenzij het bij mij deze maand prijs is, dan wel :D
     
  13. Orselia

    Orselia Lid

    24 jun 2017
    89
    40
    18
    Vrouw
    Ik zie dit echt in beelden voor me. :roflmao:
     
    Daisy120 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina