nod lijst!

Discussie in 'Over deze site' gestart door jolien, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Hallo,

Vaak is er op de site de vraag in welke ronde iemand zwanger is geraakt.Persoonlijk vind ik het heel jammer dat als ik bij de nod lijst kijk,en zie dat iemand zwanger is het er dan niet achter staat in welke ronde!Zou het dan ook misschien een idee zijn om de pagina's te bewaren met de meiden wie hun nod in hadden gevuld en wie zwanger zijn?dat je dan de niet zwangeren eruit gooit na een bepaalde tijd na hun nod en zo de zwangeren overhoud met het aantal rondes?

dan denk ik dat je minder vragen erover zal hebben en je hkrijgt een mooie overzichtelijke lijst!

ben benieuwd of er meer zijn die dit ook zien zitten

liefs jolien

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat is maar net hoe belangrijk je het vind hoe snel iemand zwanger is geworden ;)
    Ik vind het persoonlijk niet zo interesant omdat mijn lijf en mijn mans zaad heel anders zijn dan die van een ander. Snap je wat ik bedoel?

Maar goed hihihi het is aan Lotte of Jan om dit aan te passen, als het al mogelijk is.

3. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    nou,er staan zoveel topics hierover met een poll eraan dat ik denk dat er meer zijn die hier nieuwsgierig naar zijn!(ookal komt er geen reactie van anderen haha)

Ik weet natuurlijk dat iedereen verschillend is en dat het bij de een langzaam(of zelfs niet)gaat en bij de ander snel maar omdat er zoveel over gesproken word/werd leek het me makkelijk om dat in de nod lijst toe te voegen!

liefs

Deel Deze Pagina