Hallo, Sind 3 maanden is mijn zoontje helemaal weg van de bekende blauwe nestlé knuffeldoek... En was ondertussen in het trotse bezit van 4 doekjes! Maar helaas zijn we er ook alweer kwijtgeraakt! Wie kan onze voorraad weer compleet maken? Ik hoor graag wat je er voor wilt hebben. Je maakt me kleine ventje er enorm blij mee (en mama ook natuurlijk)!
Er is je de afgelopen week net iemand voor geweest met precies dezelfde vraag, haha. Volgens mij zijn daar ook meiden geweest die hem wel aangeboden hadden, maar was het toen al niet meer nodig, dus wie weet willen die hem nog kwijt aan jou Ik heb die van mij helaas al wel vergeven.. http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-gevraagd/323691-nestle-blauwe-knuffeldoek.html
Ja da zag ik ook. Tis wat als die kleintjes zich ergens aan hechten wat niet te koop is! Mar bedankt voor de tip.
ik heb er ook 1 liggen. Ik weet alleen niet hoe ik hem zou moeten versturen. Kan dat in een gewone envelop door de brievenbus??
als je nog eentje wilt dan heb ik hier ook nog 1 nieuw in plastic. voor alleen de verzendkosten wil ik hem je wel opsturen.