Welke ladyshave raden jullie aan voor de intieme zone? Als ik scheermesjes gebruik krijgt ik daar altijd uitslag en ingegroeide haartjes van.
Bedoel je met "intieme zone" echt al het haar weghalen? Als je het wil bijwerken neem je beter een trimmer. Zo kan er nog wat blijven staan en heb je minder last van bultjes en derdelijke. In de liesplooi doe ik altijd wel alles weg, met een ladyshave.
Ik heb de ladyshave van Philips. Haal niet alles weg. Het is idd meer een trimmer maar ik doe het wel zo kort mogelijk. Elke week in zon 10 min klaar.
Ik wil het inderdaad kort en niet volledig weg. Dacht dat dat ook kon met een ladyshave dmv opzetstukken. Maar ik moet dan eerder op zoek naar een trimmer als ik het goed begrijp?
Klopt. Ik heb een ladyshave met een opzetstuk om te trimmen. Ik gebruik hem echter ook voor mijn benen, met een ander opzetstuk, om die te scheren. Als je hem verder niet wil gebruiken om te scheren, maar alleen om te trimmen, wordt een ladyshave wel een duur grapje. Dan zou ik inderdaad voor een trimmer gaan.
Ik heb gewoon deze. Gebruik eerst kaal zonder kop en dan de puntjes op de i met een opzetstukje. Werd er steeds handiger en sneller in. Heb iig nooit bultjes en irritaties.