Op 20 november 2006 is ons zoontje, Haroun, na 23 weken en 6 dagen geboren. En zo moesten wij totaal onverwacht en veel te vroeg afscheid nemen van onze prachtige jongen. Moge God hem een mooi plekje geven in het Paradijs.
Oh, Norah wat een verschrikkelijk bericht. Woorden schieten te kort. Ik wil je heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd toewensen. liefs, Cleo
wat verschrikkelijk, ik kan je nu op het moment alleen heel veel sterkte wensen ook voor je man en familie. heel veel liefs
Wat verschrikkelijk! Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen. Haroun krijgt vast een heel mooi plekje in het paradijs. Kus Toys
Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen. Veel liefs van Senna
Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je man.! Wat verschrikkelijk. Hele dikke knuffel en sterkte allebei.
Lieve Norah ik vind dit echt verschrikkelijk voor jullie, ik wens jullie heel veel stekte en kracht voor deze moeilijke tijd. Mijn gedachten zijn bij jullie. Liefs Jolie
Lieve Norah...wat vreselijk...ik wil je alle kracht toewensen om dit verdriet een plaatsje te kunnen geven.. Ontzettend veel sterkte.. heel veel liefs en een dikke knuffel van pjetje
Heel erg veel kracht toegewenst voor jou en je man/vriend... Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Veel liefs Manuela