Weet niet of ik hier goed zit zo niet dan merk ik dat wel. Wie heeft nog van die i love mama spenen over en nooit gebruikt. Heb er nu nog maar een eergisteren een verloren en me dochterjte wijgerd een andere. We gaan het wel door zetten maar tot die tijd heb ik er maar een en mocht ik die ook verliezen dan zitten we, En ja ze is een eigenwijs meisje. Wie wil tegen vergoeding uitteraard mij er een opsturen. Alvast bedankt en eventuweel natuurlijk via de mail.
Kun je gewoon bij de drogist halen hoor.. Hier bij de DA en Kruidvat zijn ze te koop.. Ze hebben ze trouwens ook in paarse letters en met de tekst Papa is the best.. Precies dezelfde speen, alleen de kleur is anders.. (Beige-achtig met paarse letters)
Ja maar dat zijn andere. Het zijn die spenen die je krijgt bij de prenatal dozen. hihi die gratis misschien ergens anders nog te krijgen?
Bibi Fopspenen | Voeding | Baby-Dump Ik heb hem net zelf van de week in gebruik genomen en had hem dacht ik bij babydump besteld.
Ja maar ik kom echt nooit in een prenatal winkel haha. Nog nooit geweest ook. Maar hij mag dicht en bedankt allemaal voor het advies en mee denken.