Wie zag het gisteren? Wat een klojo en wat een naïviteit van die vrouw! :x:x Denken ze nou echt dat het zo blijft als die camera weg is?! Kan me zo kwaad maken om zo'n vent!
Dat die vrouw dat bij zichzelf nog voor lief neemt snap ik nog, maar als ze ziet dat haar kinderen zo behandeld worden, weg, meteen! :x
Hij ging toch in therapie en Jo ging ook contact houden met die familie. Je weet niet hoe het afloopt maar ik vond het wel goed dat ze het nu echt aanpakten....
ik heb alleen maar gezien dat er gezegd werd dat dit de meest schokkende aflevering was tot nu toe en dat hij zijn riem ophaalde. Toen wist ik wel genoeg...
Pff ja ik heb het ook gezien.. Wat een vent.. Maar het leek naar mijn idee wel alsof er echt een knop is omgegaan bij die man..
Dat hoop ik, maar die paar dagen dat Jo er niet was en hij snachts dacht dat niemand het zag sloeg hij dat meisje zo hard in dr gezichtje neer op de grond, dat m'n maag 3 x ronddraaide, zo akelig!!
Ik heb niet gekeken maar vlgns mij heb ik hem al eerder gezien.Idd die vent die zijn kinderen een pak slaag met de riem wilde geven.Ik vond het toen echt al weerzinwekkend.
Zal wel tegen betaling zijn denk ik.. Kijk soms vond ik het programma echt handig en onthoud ik tips die zij geeft, maar hier werd ik echt misselijk van!
Ik heb het ook gezien en kan me niet voorstellen dat die moeder alles maar laat gebeuren. Arme kinderen. Ik hoop dat die therapie helpt.
Ik heb tot nu toe geen hele aflevering kunnen vinden op youtube, alleen stukjes maar daar komt de riem niet in voor. Waarschijnlijk vond youtube dat te heftig ofzo. Je kan dus zo ook geen goed beeld krijgen van alles.