Sint blunders

Discussie in 'De lounge' gestart door Berte, 7 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Nu de Sinterklaas viering weer voorbij is, ben ik benieuwd naar jullie Sint-blunders.

Die van mij gaat over mijn stiefmoeder, ik had lekkere losse thee voor haar gekocht met papieren zakjes waar je je thee in kan doen.

Dus ik zeg nog tegen haar dat ik zelf altijd van die zakjes gebruik, omdat ik een thee-ei maar niets vind.

Jullie raden al wat er later in het cadeau zat wat ik namens de Sint van mijn stiefmoeder kreeg....

Voor de rest was het uitpakken gelukkig erg gezellig.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja hier ook een blunder afgelopen zaterdag.

Had alles in de sint zak gedaan. Voor de kinderen maar ook voor mijn ouders en zusje.

Ik pak de bovenste en geef dit aan mijn vader en stiefmoeder. Oeps de verkeerde het was het pakketje voor zoonlief haha.
    Voor hun was er een ander pakketje.

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hoe vaak ik mij deze weken niet versproken heb! Echt hoe ik dit nog minimaal 8 jaar ga volhouden is mij een raadsel!

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ja hier ook! Gelukkig hebben ze nog niks door

5. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Man tegen min dochters tijdens het in elkaar zetten van een huisje: het is maar goed dat je hem van opa en oma hebt gehad....
    Ehhhh van Sinterklaas schat. Dochters verontwaardigd: ja hebben we van sint gehad, niet van oma!

Oeps

6. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik gaf mijn dochter schuimpjes mee om uit te delen bij een Sint voorstelling. Toen vroeg ze mam heb jij soms schuimpjes in mijn schoen gedaan gister? (3jaar)

7. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wij keken op pakjesavond een filmpje (home video) van eerder, toen mijn neefjes klein waren….Kindjes zetten de schoen, kindjes zingen een lied, kindjes gaan naar bed, oma vult de schoenen met cadeaus en snoepgoed, kindjes worden wakker, kindjes maken cadeau open en eten snoep op.

Jammer dat mijn kinderen ook meekeken.

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha ik had de cadeaus verstopt in de kast in het kantoortje. Daar komen de kinderen nooit. Natuurlijk vond ik nog die dag de jongste in de kast :$ Hij had niks door gelukkig, maar voor de zekerheid verplaatste ik de cadeaus naar een andere kast. Waar ze ook NOOIT komen. Je raadt het al ;) gelukkig weer de jongste en hij keek even heel bedenkelijk :$ deed de deur dicht en ging weer verder met spelen. Allemachtig!!! :$:$:( Gelukkig legde hij de link niet met de pakjes die die avond voor de deur lagen. Pfieuw...

9. misa

misa Niet meer actief

Ohoo... Hahahahaha! Verspreken doe ik me hier ook wel eens, ook over kado's die ik gekocht heb... Euh ik bedoel Sinterklaas.. ;)

Dds: dat is minder grappig.. Hoe oud zijn je kids? En wat zeiden ze?

10. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Mijn neefje van 6 had een half jaar geleden een bal uit een ballenbak ontvreemd en verder vergeten in opa's auto, nooit meer naar gekraaid. Toen had mijn vader (opa) een surprise gemaakt waarin een stukje van die bal verwerkt zat. Werd direct herkend en ook niet bij te brengen dat het wat anders was

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik had de grote juten zak in de voorraadkast staan waar niemand komt (behalve ik). Vervolgens zijn we in de keuken aan het wachten totdat 'papa' thuis komt en we kunnen eten (17:15) en ik hoor ineens een keiharde klap en een gestommel. Mijn kind springt op en rent in het donker naar de gang, kijkt naar de voordeur en roept: papa papa papa!!! En ik kom erachter aan gelopen - lag dus die juten zak op de grond (uit de kast gevallen) met cadeautjes op de grond.

Gelukkig ben ik breed; ik ben ervoor gaan staan en zei: hee, het was papa niet. Zullen we maar even op de tablet gaan? Papa komt er zo aan. En ik was zo blij dat hij geen oog had voor de juten zak en de cadeautjes :) Hij zag het gewoon echt niet.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Is het heel raar als ik hier niets van snap :p

13. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Haha oeps:p

14. Verkeerde plakkers plakken op cadeau van zoon en dochter.
    Oo mam dit is voor een meisje zei die heel verontwaardigd.

15. Syllie

Syllie Actief lid

4 nov 2008
    159
    0
    16
    Jaah,de oudste had een spel gehad dus gisteren proberen om het in elkaar te zetten,lukte al bijna niet en toen het na een uur gelukt was,deed hij het niet!! Dus ik zei😬Ik heb de bon nog,ik ga er van de week wel mee terug!!😳😅😅 de oudste gelooft niet meer maar de jongste wel maar had niks door gelukkig,de oudste riep wel ssssssst...😛😋😋

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Vorig jaar had ik de schoencadeautjes zelf ingepakt. We hebben altijd een rol inpakpapier in de kelder liggen, waarvan ik dacht dat mijn zoontje dat niet door zou hebben. Maar het eerste wat mijn zoontje zei is: hé, sinterklaas heeft hetzelfde inpakpapier als ons.:)

17. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    haha,. hier ook !

mijn zoontje (4) zag opeens het inpakpapier waarmee hun schoencadeau's ingepakt waren liggen bovenop de kast..(dacht leg ik later wel weg)...

en komt op me af gerend !! JIJ hebt de cadeau's ingepakt!! was sinterklaas er niet? waarom heb jij dat gedaan?

gelukkig kon ik hem overtuigen dat ik helemaal niet wist dat er papier op de kast lag, en dat zwarte piet het vast hier had gelaten omdat hij wist dat mama zelf geen papier meer had ;)

Ojaaaaaaaa dat is het ! lieve zwarte piet was zijn antwoord :D

voor de rest heb ik me wel 35 keer versproken over de cadeaus.. die mama, papa of oma gekocht hadden (SINT natuurlijk mama !!)

18. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.238
    11.817
    113
    Hier hebben allebei de oma's vergeten om een naam op het kado te zetten.

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Niet mijn eigen blunder maar mijn moeder had eens een geniale. Mijn broer en ik geloofden allebei niet meer,
    Voor mijn broer had ze sokken gekocht omdat hij altijd met gaten in z'n sokken loopt. Voor mij had ze een haarband gekocht zodat ik warme oren zou houden op de fiets naar school. Alleen had ze de verkeerde gedichtjes op de cadeautjes geplakt. Dus mijn broer kreeg een haarband met een gedicht over gaten in zijn sokken, en ik kreeg sokken met een gedicht dat dit cadeau bedoeld was om m'n oren warm te houden 😁

20. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Jeetje, waar moet ik beginnen? Eerst mijn eigen ervaringen (we gaan terug naar de jaren 80 :D)
    - mijn vader was vaker zwarte piet bij de buurtvereniging en had helemaal geen zin om in zijn eigen huis te komen natuurlijk. Bang dat ik hem herkende. Nou, de cadeaus waren uitgedeeld, snoep werd gegeten en ik zat op de grond te spelen met mijn juist gekregen cadeaus. Ik kijk naar boven, tik mijn vader tegen zijn been en zei heel plechtig: zwarte piet, weet u dat u dezelfde gymschoenen heeft als mijn vader? Die is hier niet anders had hij dat wel even kunnen laten zien! Mijn pa aan het zweten als een gek en maar seinen naar Sint dat het tijd was om te vertrekken haha!
    - ik tilde uit zenuwen voor de Sint (zelfs toen ik wist dat hij niet bestond, gewoon mega spanning) mijn jurk op tot onder mijn ogen en stond dan verlegen te draaien en te doen. Mijn man vindt het jammer dat ik het tegenwoordig niet meer zo erg heb :D

Mijn dochter is copy-paste net mama. Net zo onder de indruk haha!
    Wij laten altijd de op maat gemaakte dvd van Sint tv zien en dan zegt Sint op het einde 'de cadeaus liggen op de gang' en dan mag ze gaan rennen. Maar mama kreeg de dvd niet opgestart en papa was al vol enthousiasme de cadeaus op de gang aan het neerzetten via de voordeur. Ik heb me toch een potje gezweet! Helemaal toen mijn dochter opsprong en riep: ik hoor iets op de gang! Ik ga even kijken! Ik schrok van mezelf toen ik met een zweethoofd keihard 'NEE' brulde hahahaha :) opeens deed de dvd t wonder boven wonder weer. Bij de cadeaus later zei ze: hmm die Sint is wel snel zeg..

Deel Deze Pagina