Kappersvraag

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuwklokje22, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hoi meiden, even een vraagje.

Ik heb van mijzelf rossig haar, jaren lang wat blond geverfd en 4 weeke geleden was ik er zat van. Ik heb het donker bruin laten verven bij de kapper met een roodtint. Heel leuk, maar eigenlijk zou ik zo wel weer terug willen naar rossig/blond. :) heb me echt verkeken op de uitgroei en vind het me toch niet zo staan.
    Maar nu, hoe kan ik dit aanpakken? Iemand tips?

2. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.788
    491
    83
    Je zou een color remover kunnen proberen (bij de kruidvat te koop), dat haalt de donkere kleur weg. Maar wat er dan over blijft, dat is een raadsel :) Waarschijnlijk wel een rossige tint, en je zal er zeker lichter van worden!

Andere optie is gaan highlighten om weer een lichtere kleur te krijgen, maar dat gaat dan wel een tijd duren.

Dus ik denk dat ik in jouw geval de color remover een kans zou geven, en van daaruit verder gaan kijken welke kleur je erover heen wilt zetten. Ik heb zelf verder geen ervaring ermee, maar het is minder schadelijk voor je haar dan ontkleuren, ik geloof dat je haar er alleen wat droger van voelt (wat heel makkelijk op te lossen is met een maskertje).

Deel Deze Pagina