Ik ga het zeker kijken. Heb ook 'vel over probleem' gezien, van Jessica Villerius, vond ik ook erg indrukwekkend!
Lijkt mij te heftig. Mijn zwaar autistische zusje heeft nu al ruim 6 jaar anorexia. Die zegt nu nadat ze het had gehoord van emma dat ze weer hulp wil. Voor de zoveelste keer...
Ik ga het ook kijken. Ik vind Jessica Villerius heel goede documentaires maken. Heb de tissues al bij de hand. Ik heb een verleden met dit onderwerp en de trailer vond ik al heftig.
Heb een stukje gezien op rtl late night. Ik twijfel nog. Zet m er wel op. Misschien dat ik later alsnog wegzap.
Heeeeel erg heftig. Zo extreem vel over been. Ze leek al wel een skelet. Zo'n sprankelend persoon.... Ik vond het een heel goed programma en er werd inhoudelijk ook goed op in gegaan
Poeh, wat een strijd heeft ze geleverd. Diep respect voor haar en haar ouders. Heb het niet snel, maar had kippenvel over heel m'n lichaam. Maar eerlijk, dacht ik ook wel even van "hoe kan dit". Neem haar op, geef haar een infuus... Zorg dat ze weer op kracht komt. Maar dat is helaas niet realistisch en na jaren behandelen ben je uiteindelijk ook wel uitbehandeld helaas. Wat een persoonlijkheid was ze..zo vrolijk.. En ook eigenlijk wel een goede "eye opener"
Wat verschrikkelijk! Zo mooie meid.. wat erg... kun je niet beseffen wat een rot ziekte dat is.. echt kippenvel. .
Precies dit. Ook hier een verleden en soms met vlagen nog struggles. Ga het morgen samen met m'n vriend terugkijken. Hoe vond jij het om te zien?